Playstation controller opladen via stroom

Status
Niet open voor verdere reacties.

gladiator30

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2010
Berichten
69
Hallo,

Ik hoop dat ik mijn vraag in de goede categorie heb gezet. Het is eigenlijk een vraag over stroom. Normaal laadt je een playstation 4 controller op via de playstation zelf, maar ik wil hem graag ook via de stroom kunnen opladen. Nu heb ik helemaal geen verstand van stroom, en kan ook op internet niet helemaal duidelijk een antwoord vinden. Dus mijn vraag aan jullie is of ik mijn ps4 controller kan opladen via mijn usb adapter in het stroomnet. De gegevens die op de adapter staan zijn:

Input: ac100-240V 300mah 50-60 hz
Output: 5V 2.1A

Op de playstation controller staan deze gegevens:

DC 5V 800mA

Jullie hoeven me geen uitgebreide uitleg te geven over stroom :) Maar ik ben tevreden als ik iemand mij kan vertellen of hiermee veilig opladen, en of deze adapter hiervoor geschikt is of dat hij te sterk of juist te zwak is, waardoor het opladen veel langer duurt. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet
 
Laatst bewerkt:
Hallo

U.s.b. adaptor is gestabiliseerd 5V , en kan een maximum van 2.1A leveren.

De p.s.4 joystick laad op met 800ma.

Is dus geschikt voor een joystick op te laden , is vermoedelijk afkomstig van een of andere tablet.

Een 1A ladertje van een g.s.m. (iphone) o.i.d. is nipt , en zou ik niet gebruiken.

Dit:

https://www.benl.ebay.be/itm/USB-Ch...hash=item3d2a4e8ebd:m:mUuy3PcjSGp3B-nGzocNC_Q

Zou je ertussen kunnen zetten ... zie je meteen de laadstroom , en kun je weten hoeveel met vermogen de batt. uiteindelijk is opgeladen. (model # blue)

Peter
 
Laatst bewerkt:
Hoi Peter,

Hartelijk bedankt voor je duidelijke reactie. Ik ga hem straks eens aan de lader leggen en kijken hoe lang hij nodig heeft om op te laden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan