Spatie wil niet weg in rtf document

Status
Niet open voor verdere reacties.

JJ1967

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2019
Berichten
21
HI,

Ik heb een hele simpele regel in een Word document:

{huidigesamenstellingLiquiditeiten},=

Maar bij de verwerking hiervan komt dit eruit:

50.000 ,=

Er staat een spatie voor de komma, en dat wil ik niet.

Weet iemand hoe ik deze spatie eruit krijg?

Bij voorbaat dank.

Jeroen

PShet doc document is dus het rtf document.
 

Bijlagen

  • huidigesamenstellingLiquiditeiten.png
    huidigesamenstellingLiquiditeiten.png
    14,4 KB · Weergaven: 85
  • test.docx
    13,1 KB · Weergaven: 36
Aangezien het probleem niet in je code ligt, zou ik het in het verwerkende pakket zoeken. Ik snap ook niet waar je plaatje vandaan komt.
 
In Notepad++ zag het er heel gek uit, vandaar mijn vraag. Maar het document komt dus uit een ander pakket?
 
Op min tablet lastig te zien, staat er een spatie inde code tussen de accolade en de komma?
Code:
} ,
Of
Code:
},
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het wel goed gezien, en daar staat geen spatie. Is op het plaatje ook goed te zien trouwens als je naar de code kijkt. Gek genoeg staat er wél een spatie vóór. Dus wellicht is die de oorzaak. Al is het vreemd dat de combinatie <Spatie>+<Code>+<komma> dan <Code>+<Spatie>+<komma> oplevert...
 
Overigens snap ik dit:
Het plaatje is een screenshot van de rtf text in notepad.
nu dus echt niet; als ik het document omdoop naar .rtf, dan krijg ik in Notepad hetzelfde te zien als in Notepad++. Het is dus gewoon een Word document....
 
OK, het is dus een Word document, zoals het bestand al aangaf, en als ik dat opsla als rtf dan kan ik het verder in Notepad (++) bekijken. En dan ziet het er inderdaad goed en normaal uit, zoals het plaatje.
Dus dan ga ik toch aan het bronbestand denken, want je genereert dit document dus ergens in. En zolang we niet weten waarin, kun je het alleen oplossen met een glazen bol...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan