Toshiba Satellite C 50 B 154 drivers Pci controller etc...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dizzylizzy

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2013
Berichten
101
Hallo,
ik heb Windows 7 pro 64 bit opnieuw geinstalleerd op laptop Toshiba Satellite C 50 B 154.
Het meeste is gelukt,
maar in configuratiescherm blijft geel uitroepteken bij Netwerk controller, Pci , en onbekend. Wifi werkt via usb stick van D link
Ik heb op website van Toshiba de drivers bekeken, maar weet niet welke te kiezen
Als ik de details bekijk van Netwerk controller etc.. is er geen detail, dus ook geen fabrikant of zo te zien
Weet iemand welk de juiste driver is,
alle hulp is welkom
m.vr.gr
Lieve,
 
Je zult eerst moeten achterhalen welke wiFi adapter er in de laptop zit, dat kan o.a. m.b.v. Speccy => in het linker menu op Netwerk klikken en in het re-deel van het scherm naar WiFi info scrollen.
Daar vindt je dan het merk, Intel of Broadcom-Atheros ( is tegenwoordig 1 ).
Download dan de juiste driver hier.
 
thanks

thanks,
zal dit proberen,
waarom is er geen lijst met die gegevens bij de laptop ! zou een pak gemakkelijker zijn, Ik heb ooit een herstel usb gekocht bij Toshiba ; maar de drivers krijg je erniet uit ! je moet dan windows 8.1 terugzetten, en dat wil ik niet ; ik werk liever met 7 ..
als je een laptop koopt koopt je toch wat erin zit ook hé ! waarom mag je dan geen lijst met de gegevens ? man man, sorry maar ik begrijp dat niet .. hoop dat het lukt,
nogmaals bedankt,
m vr gr
Lieve,
 
overstap naar windows 10

wel persoonlijk heb ik het niet voor Windows 10 ;
als je lang met Xp gewerkt hebt (wat prima was) is de 7 serie ideaal om verder te werken.
Ondersteuning of niet, ik heb programma's voor muziek die onder windows 7 prima draaien, zolang blijft de W 7 erop hoor .... we zien wel,
ik laat weten of ik de driver gevonden heb,
m.vr.gr.
Lieve,
 
Alle Windows software is ook in W10 te gebruiken en al die Windows versies werken allemaal hetzelfde, kan er wat anders uitzien en alles went.

Zie het probleem niet, vastgeroest aan oude gewoonten? dat kan wel.

Na het het eindigen van de ondersteuning ben je gewoon gevoeliger voor allerlei ongewenste zaken, wil je dat? dan W7 blijven gebruiken.
 
waarom is er geen lijst met die gegevens bij de laptop ! zou een pak gemakkelijker zijn
Een logische verklaring zou kunnen zijn dat een fabrikant voor de productie van een bepaald model / type laptop een batch onderdelen ( chipsets, WiFi-modules etc ) inkoopt, gebaseerd op de beoogde productie-aantallen.
Is de productie hoger en men komt onderdelen te kort dan koopt men een nieuwe voorraad van de op dat moment meest aantrekkelijk geprijsde of overeenkomende specificaties.
Het komt aldus geregeld voor dat een, op het oog, zelfde type / model laptop toch verschillende hardware bevat.
Daarom is een programmaatje als Speccy gewoon erg handig...:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan