Tip m.b.t. Windows productcode

Status
Niet open voor verdere reacties.

heinflhs

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2014
Berichten
675
Sinds een paar dagen had ik last van de vervelende melding dat mijn Windows versie illegaal zou zijn. Dat is ze niet. De volgende oplossing gevonden:


open opdrachtprompt als Administrator
type in: SLMGR -REARM

enter


en opnieuw opstarten.

De melding zou dan verdwenen moeten zijn.


Oeps!

Dit is al eerder aangekaart, mijn melding was dus mosterd na de maaltijd. Maar ik zag dat het bij een andere gebruiker niet werkte.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt in elk geval maar de opdrachten halen deze meldingen slechts tijdelijk weg. Het is uitstel. Windows geeft met enkele updates informatie over veel gebruikte activeringscodes en programma's. Naast dat het daarom best zou kunnen dat een legaal gewaande versie ineens herkend wordt als illegaal of te vaak gebruikt bij groepslicenties, kan het zijn dat Windows ziet dat er geen verbinding meer gemaakt wordt met de server van het bedrijf die periodiek de authenticiteit controleert. Een via een bedrijf aangeschafte licentie kan bij iemand thuis ineens illegaal verklaard worden terwijl dat nummer niet te vaak gebruikt werd. Dat is natuurlijk niet al na een week of wat.

Hier heb ik de volgende opdrachten en er is een methode om via een registeraanpassing een groot aantal keer uitstel te krijgen van een proefversie te moeten registreren:

slmgr.vbs / rearm.
slmgr / dlv

In het andere draadje staat hoe je in jou geval de status van de registratie kan controleren maar sneller is zoeken bij Start naar Activatie: https://nl.stealthsettings.com/fix-...ng-your-organizations-activation-service.html
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan