• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

andere afbeeling, afhankelijk van de waarde in een cel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harm56

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 aug 2019
Berichten
1
Als cel E3 veranderd (1..9) dan veranderd het woord in F3. tot zover geen probleem. (zie bijlage) Ik gebruik excel 2013 (volgens collega ict)
Maar in cel G3 (of een andere cel) wil ik het bijbehorende plaatje.
Het gaat dus om een dynamische afbeelding en ik heb daarvan al voorbeelden gezien, maar ik wil weten hoe het WERKT zodat ik het zelf in een (complex) excelbestand kan toepassen.
Ik heb div fora gezien, maar kom er niet uit, bv. "=picture" typen in de formulebalk geeft altijd "deze verwijzing is ongeldig" Ik ben o.a. geweest op "zo werkt excel" over dyn afb en nauwkeurig alle stappen gevolgd. Het werkt gewoon NIET.

Wie heeft iets wat wel werkt?

Groet,
Harm V
 

Bijlagen

  • pictogrammem.xlsx
    112,8 KB · Weergaven: 32
Met een andere formule. De formule moet je aanmaken in de namemanager te vinden in het lint onder de tab formules. sneltoets <Ctrl>+<F3>
 

Bijlagen

  • pictogrammem.xlsx
    145,5 KB · Weergaven: 41
Biinnengekomen bij beheer:

Goedemorgen, het antwoord op mijn vraag is teleurstellend: ik krijg een verwijzing naar een beschrijving die ik al ken. Het gaat ws om een andere excel. Ik werk met 2013. Daarin komt "naam bepalen" niet voor, net als de functie camera
 
Dat zat er in Excel 2003 ook al in.
En waarom je opmerking via Beheer en niet gewoon hier in je eigen draadje?
 
Hij was teleurgesteld over onze antwoorden en wilde die teleurstelling niet met ons delen. :(
 
Dat stelt me dan teleur ;)
 
@mumzel , Wanneer is de melding binnengekomen? In #3 staat toch echt een werkende oplossing. En door het gebruik van de sneltoets kan er ook weinig misverstand zijn over hoe iets heet in Excel.
 
Harm,

Ik zie dat je ook op mijn site geweest bent https://jkp-ads.com/Articles/ShowPicture00NL.asp en daar een vraag gesteld hebt (die ik beantwoord heb met een vervolg vraag). Ik zou je willen adviseren enig geduld te hebben met de vrijwillige hulptroepen die je zelf benaderd hebt en te reageren op hun vragen. Als je zo'n haast hebt om je probleem op te lossen kan je natuurlijk ook betalen voor die haastklus.
 
@mumzel , Wanneer is de melding binnengekomen? In #3 staat toch echt een werkende oplossing. En door het gebruik van de sneltoets kan er ook weinig misverstand zijn over hoe iets heet in Excel.
De mail is binnengekomen afgelopen zaterdag. Waar om hij het niet hier gemeld heeft?
Verder lees ik dat ik niet mag reageren en vragen mag stellen, wat ik vreemd vind.
Heb hem gemeld dat hij in moet loggen om te kunnen reageren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan