• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Log sheet die de aantallen aanpast uit lijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

pantanirulez

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2010
Berichten
23
Hallo
Kan mij iemand helpen met een programma die ons leven makkelijker zou maken.
Ik heb als bijlage een voorbeeld van het probleem die ons leven makkelijker zou maken moest die kunnen opgelost worden.

We hebben een stock lijst van medicijnen aan boord, en we hebben een log sheet gemaakt die ons in staat stelt om eventuele gebruikte medicijnen uit een lijst te halen, een aantal
gebruikte medicijnen in te geven, en we zouden dan graag hebben, als voorbeeld in het "Medicine used" lijst een artikel word gekozen, en het "Used amount" word ingevuld, dat hij het Stock on board van de "Cat A2" sheet automatisch aanpast, de lijst die wij gebruiken is veel langer uiteraard, maar ik heb een voorbeeld gemaakt, en hopende dat er mensen zijn die mij kunnen uitleggen hoe dit best
aan te pakken.

Alvast bedankt voor de moeite.
Mvg
 

Bijlagen

  • MedTest.xlsx
    10,9 KB · Weergaven: 22
Bekijk deze oplossing eens.
 

Bijlagen

  • MedTest_2.xlsx
    13,2 KB · Weergaven: 34
of zoiets
 

Bijlagen

  • MedTest (1).xlsm
    20,9 KB · Weergaven: 30
Nog wat finetuning in het bestand van Popipipo:

@emiel

Met een macro in een macromodule is het prettig in de code goed te verwijzen naar de werkbladen.
 
Laatst bewerkt:
Bekijk deze oplossing eens.

Popipipo, ik heb dan nog een vraag eigenlijk.
Zou je iets kunnen toevoegen aub, ik heb bij de "log Sheet" een colom bijgemaakt met "Stock Transferred in"
Als we nu terug nieuwe medicijnen krijgen moeten deze worden aangevuld, dus als er bij Stock Transferred in een getal komt, voorbeeld 10
dat hij dan in de sheet "Cat A", de stock on board aanvult, want als ik nu voorbeeld de stock on board verander naar 20, omdat er 14 bijgekocht zijn, dan komt er
bij rest stock 16, en dat klopt dan niet.
Zou mooi zijn als je bij "log sheet" stock tranfered in iets toevoegd dat hij alles terug update.

Alvast terug vanharte bedankt hoor, als er vragen zijn hoor ik het wel, iedereen bedankt voor jullie mooie toevoegingen trouwens.
 

Bijlagen

  • MedTest_2_1.xlsx
    13 KB · Weergaven: 21
Je kan het ook zo doen
 

Bijlagen

  • MedTest (1).xlsm
    26,2 KB · Weergaven: 28
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan