Facebook groep leden bijvoegen werkt bijna nooit

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcel99

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 aug 2018
Berichten
3
Dag, we hebben al meer dan een jaar een groot probleem met leden bijvoegen in onze groep. Dit is ongeveer de 20ste melden aan facebook van mij. Andere beheerders hebben dit ook gemeld. ( NOG STEEDS HETZELFDE PROBLEEM! Dit nu al zeker 1 jaar of meer!!! Ik blijf het melden, maar begin te twijfelen of dat Facebook ook klantvriendelijk is. Al zeker meer dan 600 mensen waar ik weet van heb, hebben bij de groep Geelse klokkenluiders aangevraagd om lid te worden. Allen zijn goedgekeurd volgens Facebook. In groep beheren. Maar staan niet in de ledenlijst en ze contacteren ons waarom! Nu zelfs de groepen die normaal automatisch lid kunnen worden werkt ook niet meer! Het wordt erger en erger! AUB, graag een oplossing. Want we zijn meer en meer wanhopig… het enige dat we van jullie krijgen is een automatisch antwoord. Nogmaals geef ons een oplossing want het is niet meer leuk...) Weet iemand hoe we het zelf kunnen oplossen? groeten Marcel
 
Je bent hier bij helpmij.nl en niet bij facebook.com. Als facebook besluit een probleem niet op te lossen dan kunnen we er van hier uit niet veel aan doen vrees ik.
 
Nieuwe groep aanmaken, en kijk eens of het daar ook gebeurt.
 
Nieuwe groep aanmaken, en kijk eens of het daar ook gebeurt.

Dat kan en oplossing zijn. Maar bestaat dan de mogelijkheid om alle leden automatisch over te zetten van oude naar nieuwe groep? We hebben duizenden leden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan