Probleem na update windows 10 versie 1903

Status
Niet open voor verdere reacties.

hero

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2000
Berichten
72
Afgelopen vrijdag heeft er een update plaatsgevonden van windows 10 naar versie 1903.

Na deze update is de (kleuren)weergave van het bureaublad gewijzigd. Het is net of de kleuren veel fletser zijn maar ook of de helderheid veel te hoog staat.
Wat langer achter de PC zitten geeft nu hoofdpijnklachten.

Ik heb een asus aspire E 15 (E5-575G-S5NE), Intel core i5-7200u 2.5Ghz met een NVIDIA GEForce 940MX en Windows 10.

De volgende dag zag ik de volgende melding:
Nvidia NvStreamNetworkService is niet meer beschikbaar.
Deze app is van uw PC verwijderd omdat deze niet werkt in deze versie van windows.

Ik heb een paar maanden terug, ook na een update van Windows, hetzelfde probleem gehad.
Destijds heeft iemand het voor mij opgelost door volgens mij de update te verwijderen.

Graag jullie hulp bij dit probleem
Met vriendelijke groet,
Ronald
 
Uitschakelen driver update

Ik heb naar de link van windows gekeken maar zie niet hoe ik de driverupdate kan uitschakelen.
 
Hallo, Driver update kan je uitschakelen bij instellingen van Update, voor alle drivers tegelijk en via Apparaatbeheer bij Eigenschappen van de driver waar het om gaat.

Zoals ik het begrijp heb je de zelfde driver opnieuw geïnstalleerd. Kijk eerst bij Apparaatbeheer of de driver werkt. Probeer dan om de kleurverzadiging (saturatie) en helderheid of contrast aan te passen in het Nvidia stuurprogramma. Zou dat niet voldoende zijn, of als de driver niet werkt, download dan eens de vorige versie van de NVidia drivers.
 
Goedenavond, sorry voor mijn late reactie.

Probleem is nog steeds niet opgelost. Ben nu bezig met de supportafdeling van ACER (mijn PC is dus geen ASUS maar een ACER).

Ga ervanuit dat ik er met hun uitkom.

Dit topic kan gesloten worden.

Met vriendelijke groet,
Ronald
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan