Synchroniseren van Firefox tussen PC en smartphone valt regelmatig uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

geert1964

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2010
Berichten
184
Hallo alllen,

Ik zit al een heel tijdje met hetzelfde probleem.
Ik synchroniseer mijn bladwijzers uit Firefox tussen mijn PC en mijn smartphone.
Helaas moet ik om de zoveel tijd vaststellen dat de synchronisatie weer is stilgevallen.
Ik krijg dan de volgende boodschap in de instellingen van Firefox synchronisatie:
"Meld u aan om t...@gmail.com opnieuw te verbinden"
Ik moet dus om de zoveel tijd het synchronisatiewachtwoord opnieuw invullen, en dan werkt synchronisatie weer... Maar voor hoe lang?
Weet iemand hier raad mee?
Doe ik iets verkeerd?

Ik heb nog een tweede vraag over Firefox: Hoe kan ik alle bladwijzers tegelijkertijd uit 'Mobiel-bladwijzers' verwijderen?
En waarvoor dient deze categorie 'mobiel-bladwijzers' eigenlijk. Want ik gebruik die nooit. En toch staat dit vol bladwijzers.

Dank op voorhand voor uw antwoorden.
Geert1964
 
Hallo manamana,

Helaas kan ik op deze hulp-pagina's van Firefox geen antwoord vinden op mijn probleem.
Misschien nog ergens anders?

Groeten,

Geert1964
 
Laatst bewerkt:
Hallo manamana,

Ik heb geen problemen met het instellen van synchronisatie, wel dat ik regelmatig terug moet aanmelden.
Het instellen van synchronisatie gebeurt via een e-mail adres, vandaar die t...@gmail.com.

De laatste link die je vermeldt, gaat over een oudere versie van Firefox.

Zoals ik al zei, via de eerste link(en) (hulppagina's van Firefox) die je vermeldt, kan ik niets terugvinden over het uitvallen van de synchronisatie.

Over de bladwijzers: ik wil de bladwijzers onder 'mobiel-bladwijzers' kunnen verwijderen, óp mijn PC.
Ik weet niet hoe die bladwijzers daar komen, en hoe die te verwijderen.
Er zijn verschillende bladwijzerlijsten, waaronder 'Bladwijzerwerkbalk', 'Andere bladwijzers' en dus 'Mobiel-bladwijzers'.
Met die twee eerste lijsten werk ik zonder problemen, alleen die 'Mobiel-bladwijzers' daar kan ik niet aan uit.

Groeten,

Geert1964
 
Hallo manamana,

Ik heb alle antwoorden op mijn vragen gekregen op het Mozilla forum Nederland.
Ik begrijp niet goed waarom je mij niet direct hebt doorverwezen naar dit forum.
Of is dit concurrentie?
De antwoorden die jij gaf, daar kon ik eigenlijk niet veel mee.

Geert1964
 
Hallo Geert. Nee hoor ik heb geen enkel belang om dit verborgen te houden.

Maar ik heb je toch geholpen met de link en dan support. En daar gaat het toch om.

Ik weet ook niet alles, maar vaak lukt het me wel zoals je weet.

Dit heet niet voor niets helpmij..... :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan