Wat houd het programma DUO in op een Android telefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Berichten
1.969
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo mensen,

Op mijn Umidigi A5 Pro telefoon, met besturingssoftware Android staat een programma
dat megeleverd is met de installatie genaamd DUO

Ik ken dit Google-programma niet, maar zoals het er uitziet is het een equivalent van WhatsApp, ik bedoel hiermee wordt het video-gedeelte van WhatsApp.
Heeft het enige toegevoegde waarde, of kan het afgevoerd worden?
 
Je kunt video- of audiogesprekken voeren met iedereen in je contacten. Kom erachter hoe je mensen die je wilt bellen kunt vinden en toevoegen.

Alle gesprekken, waaronder internationale, worden geplaatst via je mobiele data-abonnement of een wifi-verbinding, dus je gebruikt je mobiele belminuten niet. Als je je mobiele data gebruikt, kunnen er kosten in rekening worden gebracht.

Bellen met Google Duo
Een video- of audiogesprek starten
Zorg ervoor dat je de nieuwste versie van de Duo-app hebt en dat je Android 7.0 of hoger gebruikt.

Open de Duo-app op je Android-apparaat.
Tik op een naam om te bellen.
Kies Videogesprek videogesprek of Audiogesprek Audio.
Tik op Gesprek beëindigen Gesprek beëindigen als je klaar bent.
Als je een Google Home-apparaat hebt gekoppeld aan je Duo-account, kun je dit apparaat bellen vanuit de app:

Open de Duo-app op je Android-apparaat.
Tik bovenaan je contactenlijst op Bellen naar huis.
Duo belt elk Google Home-apparaat waarbij je bent ingelogd, zoals smartdisplays met de Google Assistent.


Is het vervolg vanhttps://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/948620-Een-Handleiding-in-het-Nederlands-van-de-Umidigi-A5-Pro?p=6193917#post6193917
 
Laatst bewerkt:
Samengevat: Als je Whatsapp gebruikt en je videoot niet... dan kan DUO er af....lijkt me...
Als dat alleen de bevestiging is die je zoekt?

PS: kom je er na bijv 1 jaar achter dat je je vergist hebt... zet je hem er toch weer op, dus : K.I.S.:thumb:
 
Is het vervolg vanhttps://www.helpmij.nl/forum/showthr...17#post6193917

@DANIEL162.
In jouw gegeven link is een hele andere vraag gesteld.
Dit is zeker geen vervolg hierop.
De TS heeft terecht een nieuwe topic gestart.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan