• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vermogensrendementheffing 2022?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je 10.000 bij spaargeld invult, krijg je 18,76 terug. Denk niet dat de Belastingdienst daar intrapt.
 
Deze in H2:

Code:
=ALS(G2<0;0;0,09%)
 
Laatst bewerkt:
Dat kun je ondervangen door:
Code:
G2: =MAX(E2-F2;0)
 

Bijlagen

  • Kopie van Nieuwe vermogensrendementheffing 2022.xlsx
    14,5 KB · Weergaven: 18
Laatst bewerkt:
Bedankt, ben dan een stukje verder. Kolom I, J en K zit nog wel een probleem, want ik weet niet of de Belastingdienst bij een negatief bedrag veroorzaakt door een schuld terugbetaald.

Overigens is de opmerking van Alphamax weer volledig overbodig. Dit soort items zou standaard hier moeten staan. Dan hebben mensen er nog wat aan en hoeven niet te kijken op NOS.nl e.a. websites. Waar kan ik die toepassing vinden? Natuurlijk op Helpmij.nl!
Maar goed die rubriek is tot op heden vrijwel mislukt. Mensen willen wel constant aan het woord zijn maar luisteren kunnen ze niet. Kijk mijn suggesties van toen nog maar eens na.
 
Laatst bewerkt:
Overigens is de opmerking van Alphamax weer volledig overbodig. Dit soort items zou standaard hier moeten staan. Dan hebben mensen er nog wat aan en hoeven niet te kijken op NOS.nl e.a. websites. Waar kan ik die toepassing vinden? Natuurlijk op Helpmij.nl!
Je stelt een vraag over een berekening die volgens jou niet klopt.
En vermeldt er geen bron(nen) bij waarmee de helpers jouw gedachtengang en berekenigen kunnen volgen en controleren.
Zie verder bericht#6.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan