Groep messenger verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaikke

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2001
Berichten
507
Goedendag ,
Ik heb per ongeluk , zitten rommelen met messenger en heb daar een groep aangemaakt, hoe krijg ik nu deze groep weer totaal verwijdert , heb geen groepsnaam gemaakt en ben er zelf uitgestapt.
Nu weet ik niet meer hoe ik die groep heeft gemaakt, weet ook eigenlijk niet of deze nog bestaat...maar om problemen met deze personen te voorkomen wil ik zekerheid.?. Gemaakt op ipad met ios.
Bedankt alvast
 
Probeer.
  • Open de Messenger app op je iPhone of iPad. ...
  • Druk op het icoon Home. ...
  • Druk op het tabblad Groepen. ...
  • Druk op de groep die je wil verwijderen. ...
  • Druk op de naam van de groep. ...
  • Scroll naar beneden en druk op een groepslid. ...
  • Druk op Verwijderen uit Groep.. ...
  • Druk op Verwijderen om te bevestigen.
 
Manamana, ik heb geen idee welke HOME knop is, want war ik ook op druk nooit komt tekst groepen zichtbaar....zie wel alle vrienden staan , die ik op messenger heb.?
 
De Home-knop, die in de rechteronderhoek van Messenger wordt weergegeven, wordt een plek om de meest recente berichten te zien, samen met een nieuwe sectie 'Favorieten' gericht op de meest gemelde gebruikers. Facebook voegt ook manieren toe om herinneringen voor verjaardagen te ontvangen (omdat we allemaal een extra manier kunnen krijgen om die te onthouden).
 
Tis me niet gelukt...rechts onderin is gewoon leeg , met ipad , iphone , en op pc niets gevonden , maar ik hoor er niemand over ! Zou doordat ik gelijk uit die groep gestapt ben er toch geen connectie gemaakt zijn.?
Manamana : bedankt in iedergeval voor je reacties en antwoorden, krijg ik toch commentaar tzt dan vraag ik je weer om hulp.?
Bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan