Scherm verlichting

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan zou de verkeerde soort monitor kunnen zijn aangegeven bij Apparaatbeheer. Schakel daar bij Monitoren de Generic PnP Monitor in door er rechts op te klikken en Inschakelen te kiezen.

Er zijn soortgelijke problemen gemeld met de laatste update 1809. Probeer nogmaals update, dan zoeken naar updates en kijk of er een cumulatieve update voor jou is.

Drivers kunnen door Windows 10 worden vervangen wanneer dat niet bij Update uitgeschakeld wordt of voor wat betreft individuele drivers. Kijk dan bij de versie en bij welke beschikbaar zijn voor deze laptop.

https://windows101tricks.com/windows-10-brightness-not-working/
 
Die tip stond in de link van #17 ook (zie plaatje).... je was blijkbaar nog niet klaar daarmee..
Maar wat maakt het uit.. opgelost.


ximg_56b80e25ed84e.png.pagespeed.gp+jp+jw+pj+ws+js+rj+rp+rw+ri+cp+md.ic.NfM9873Eps.png
 
Route99 Toen was batterijbesparing en dus het schuifje bij mij niet aanklikbaar.
Nu was dit wel en dan kreeg ik dus wel een schuif en daar reageert het scherm wel op.
Overigens is dat icoontje van batterij besparing bij de laptop van mijn vrouw ook inactief dus niet aanklikbaar.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan