Pc (windows 10) en bluetooth

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maysun

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2014
Berichten
361
Ik krijg bluetooth niet werkend op mijn pc (Windows 10). Zie de printscreen, nergens een optie om bluetooth in- of uit te schakelen. En als ik bluetooth op mijn telefoon (Samsung Galaxy nog wat) inschakel, en ik doe op pc 'Bluetooth of een ander apparaat toevoegen', dan vindt hij niks en zegt dat ik bluetooth op de pc aan moet zetten?

USB draadje herkent hij ook niet meer.

Hoe los ik dit op?
Clipboard01.jpg
 
Zal wel aan mij liggen maar ik zie helemaal geen bluetooth apparaat op je pc...?Indien de pc niet over een bluetooth-module beschikt kun je dat logischer wijs ook niet aanzetten.
Meer info omtrent betreffende pc is dus noodzaak : merk, type & modelnummer of plaats een weblink van Speccy in de volgende bericht..?
 
Controleer als je hetzelfde voorkomt.
 

Bijlagen

  • Aparaten heeft geen Bluetooth.docx
    90,4 KB · Weergaven: 38
Hebben jullie hier wat aan? Multimedia Computer
Standaard behuizing, Intel® Core™ i3-4160 3,6GHz, Standaard koeling, MSI H81M-E34, Crucial Ballistix Tactical 8GB DDR3-1866, Onboard,
2000 GB Sata III Harde schijf, DVD Brander / Speler, Standaard geluidskaart, TP-Link 600 Mbps WiFi USB Stick, Standaard Voeding, 21,5 inch
Acer K222HQL - LED-monitor, Windows 10 Home, 2 jaar Standaard Garantie (GRATIS),

Ik vind het raar als er geen bluetooth op zit, pc is paar jaar terug gekocht.
 
Op/in een desktop zit zelden een BT en op zo'n oud moederbord al helemaal niet, huidige betere moederborden soms wel.
Notebooks zijn een ander verhaal.
BT dongle aanschaffen zal het dan worden als je de PC met BT wilt.
 
Ik vind het raar als er geen bluetooth op zit, pc is paar jaar terug gekocht.
Nou, ik niet hoor.
Als je vandaag een nieuwe auto koopt in het goedkopere segment kun en mag je er ook niet van uit gaan dat deze standaard over LED koplampen beschikt, dan mag je blij zijn als het Xenon is maar vaak nog gewoon H7 halogeen.
Wat dat betreft verschilt een pc niet van een auto, sommige zaken zijn optioneel.
Daarbij worden bij een desktop zaken als onboard WiFi en/of Bluetooth in 99% van de gevallen apart genoemd op het prijskaartje of bij de specificaties van het apparaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan