Lijst auto-aanvullen in Windows Live Mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spiesse

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2011
Berichten
902
Hoi help-mij'ers,

ik denk dat het meer dan een jaar geleden is dat ik hier op het superforum nog eens iets gepost heb, maar deze keer raak ik er niet aan uit.

In Microsoft Outlook heb je voor de auto-aanvullijst van mailadressen het nk2 bestand welke de emailadressen in je aan: kan onthouden.

Maar waar zit dit in Windows Live Mail?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Mvg,

Spiesse
 
Windows live mail wordt niet meer ondersteund sinds 2017 en is dus verouderd. Dus je krijgt hierin ook geen updates meer. Wellicht dat het daaraan ligt.

vroeger deed ik het zo. Contactpersoon toevoegen via e-mail

Een snellere manier om mensen toe te voegen aan de Contactpersonen is de volgende:
Klik eventueel linksonder op het pictogram E-mail om terug te keren naar je mailbox.
Selecteer in Windows Live Mail een bericht en klik erop met de rechtermuisknop.
In het snelmenu kies je voor Afzender toevoegen aan contactpersonen. Nu opent er weer een ander venster waarin je de gegevens van je contactpersoon kan aanvullen.
Als je de gewenste gegevens hebt ingevoerd, klik je op Contactpersoon toevoegen.

Dit is wat ik er nog van weet.
 
Laatst bewerkt:
Manamana,

dank voor uw antwoord. Het gaat hem echter over de auto-aanvul optie in het adresvak "aan".

Dus als ik bv de t intik, dan windows live mail het voorstel doet van alle mailadressen die met een t beginnen.

Bestaat er hier een cache bestand van in Windows Live Mail?
 
Alles op internet wijst er op dat die niet bestaat. Automatisch aanvullen in WLM wordt direct vanuit de lijst met contactpersonen gegenereerd.

Code:
EOL  = end-of-life (product)    (EOL)  gestopt met marketing, verkoop, onderhoud en support
EOLA = end-of-life announcement (EOLA) aankondiging van end-of-life
EOS  = end-of-sale              (EOS)  productgebonden verwachte levensduur met reguliere ondersteuning
GA   = general availability     (GA)   commercieel volledig beschikbaar
LOD  = last order date          (LOD)  fabrikant beëindigd levering product en regulier support
 
Laatst bewerkt:
Alles op internet wijst er op dat die niet bestaat. Automatisch aanvullen in WLM wordt direct vanuit de lijst met contactpersonen gegenereerd.

Daar ben ik het mee eens. WLM is out of order.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan