Outlook en meerdere programma's werken plotseling niet meer ....

Status
Niet open voor verdere reacties.

mkur1201

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2013
Berichten
33
Sinds vanochtend doen plotseling heel veel programma's op mijn PC het niet meer.
Helaas lukt het me niet om de foutmeldingen te kopiëren zodat ik jullie de popsups kan laten zien.
Ze geven bv. "Outlook.exe - ongeldige installatiekopie.
Dit is gebeurd nadat ik een Windows update heb geinstaleerd en doordat hiervoor geen ruimte meer op mijn PC was, heb oik wellicht iets verkeerd gewist.

Wat moet ik doen om dit te verhelpen.
Mijn PC maakt blijkbaar niet automatisch herstelpunten dus hier heb ik er geen eentje van.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Probeer Office eens te herstellen met de ingebouwde herstelfunctie:
1. Druk op de Windows logo toets en de X toets en kies voor "Programma's en onderdelen".
2. Zoek naar Microsoft Office, druk hier met de rechtermuisknop op en kies voor "Wijzigen".
3. Selecteer vervolgens "Herstellen" en volg de verdere instructies op het scherm.
4. Start Windows opnieuw op nadat het herstelproces is voltooid.
 
Hallo Daniel,

Dit heb ik al tot 2x geprobeerd nav tip internet maar helaas zonder resultaat.

Het probleem lijkt wel aan Office te liggen want geen van de programmaÂ’s doen (Outlook, Word, Exel etc.)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien maar het effect hiervan is toch hetzelfde als ik Office 365 via configuratiescherm/ programma wijzig waardoor Office opnieuw gaat installeren (zoals Daniël ook aangaf)?
Want dit werkt ook niet.
 
Ik vraag me af of bij die werkwijze ook eventueel niet werkende / foute registersleutels worden hersteld of vervangen...
Ik kies daarom altijd voor verwijderen en opnieuw installeren..
 
Dit is gebeurd nadat ik een Windows update heb geinstaleerd en doordat hiervoor geen ruimte meer op mijn PC was, heb oik wellicht iets verkeerd gewist.

Wat is er dan gebeurt?
Is Windows gedeeltelijk beschadigd?
Indien Post#5 niet werkt?
Windows met een schone lei installeren een optie…?
 
Wat betekent “indien Post#5 niet werkt” en “Windows installeren met schone lei”??

Ik heb een printscreen van de foutmelding gemaakt alleen hoe kan ik die hier versturen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Office verwijderen:
https://support.office.com/nl-nl/article/Office-verwijderen-van-een-pc-9dd49b83-264a-477a-8fcc-2fdf5dbf61d8

Ik heb een printscreen van de foutmelding gemaakt alleen hoe kan ik die hier versturen?

Sla uw printScreen op uw Bureablad.

In Helpmij nl.
Naast snel reageren klik op Ga geavanceerd.
Klik op Beheer bijlagen.
Klik op Toevoegen - Bladeren.
Selecteer uw PrintScreen en klik op openen en daarna op Uploaden.
Klik op Geselecteerde bijlagen op Gereed.
 

Bijlagen

  • Aantekening 2019-09-11 141511.png
    Aantekening 2019-09-11 141511.png
    73,9 KB · Weergaven: 50
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan