Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 2 van 2

Onderwerp: gebruik van userform en werkblad tegelijk

Junior Member
    Vraag is niet opgelost

gebruik van userform en werkblad tegelijk

hallo ik heb volgende vraag,
    ik ben bezig een tool te maken om een toernooi mee te organiseren (tafelvoetbal) en aangezien wij de enige sport in de wereld zijn die op onze manier regels en voorwaarden in het toernooi hebben is er geen bestaande software of iets wat in de juiste richting komt. nu kom ik zelf al door middel van afkijken en tweaken van andere sheet en vba code al heel erg ver maar nu zit ik met het volgende .
    ik wil een userform maken waarop te zien is welke tafels bezet zijn en welke vrij maar deze moet dan open kunnen blijven staan als ik data invoer op een werkblad dus zogezegd ik moet beiden kunnen bedienen en beiden moeten op staan. is dit mogelijk wat ik hier vraag of zoek ik het onmogelijke op?
    mvg maurizzio labruzzo

Tera Honourable Senior Member edmoor's avatar
    Dat kan met:
    Userform1.Show vbModeless

Je kan de inhoud ervan aanpassen bijvoorbeeld vanuit het Worksheet_Change event.
    Nadat je info naar een object in het userform hebt geschreven doe je dan dit:
    Userform1.Repaint
    "It's hardware that makes a machine fast. It's software that makes a fast machine slow. "
    Op rechtstreekse vragen via email of privébericht reageer ik niet. Daar is het forum voor.
    Lees ook: http://www.helpmij.nl/forum/announcement.php?f=5

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren