• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

gebruik van userform en werkblad tegelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

maurizzio78

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2012
Berichten
35
hallo ik heb volgende vraag,
ik ben bezig een tool te maken om een toernooi mee te organiseren (tafelvoetbal) en aangezien wij de enige sport in de wereld zijn die op onze manier regels en voorwaarden in het toernooi hebben is er geen bestaande software of iets wat in de juiste richting komt. nu kom ik zelf al door middel van afkijken en tweaken van andere sheet en vba code al heel erg ver maar nu zit ik met het volgende .
ik wil een userform maken waarop te zien is welke tafels bezet zijn en welke vrij maar deze moet dan open kunnen blijven staan als ik data invoer op een werkblad dus zogezegd ik moet beiden kunnen bedienen en beiden moeten op staan. is dit mogelijk wat ik hier vraag of zoek ik het onmogelijke op?
mvg maurizzio labruzzo
 
Dat kan met:
Userform1.Show vbModeless

Je kan de inhoud ervan aanpassen bijvoorbeeld vanuit het Worksheet_Change event.
Nadat je info naar een object in het userform hebt geschreven doe je dan dit:
Userform1.Repaint
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan