office installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

mysterieus1

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2013
Berichten
95
ik heb office 2015 en kan het niet installeren omdat ik de melding

kan het bestand c://program files\microsoft office15\clientx64\integrateoffice.exe niet vinden

waar gaat het hier mis. het is een originele office die altijd heeft gewerkt.

ik ben zo dom geweest om office van de c naar de d schijf te verplaatsen omdat de c schijf vol zat en dat wil dus niet. en office verwijderen lukt ook niet. wel heel veel maar niet alles, o.a. het mapje client x64 (hash en version disriptor zit daar nog in? is er nog en een v32 bestand

wat nu te doen?

groeten

geert-jan
 
dat lukt helaas niet. daar staat niets meer. en van de schijf installeren lukt dus ook niet
 
Dan staat het er echt niet meer op. Heb je officiële cd van office. Dat heb je denk ik niet. Want dan zou een nieuwe installatie geen enkel probleem moeten zijn. Die V32 dat is kennelijk het probleem en dat is niet zo leuk.

CAB-bestanden zijn systeembestanden die voornamelijk worden geassocieerd met Cabinet File (van Microsoft Corporation). De gemakkelijkste en snelste manier om een CAB-bestand te openen is door erop te dubbelklikken. Zo kan Windows vaststellen wat de juiste software is om het bestand te openen. Mocht het zo zijn dat het CAB-bestand niet geopend kan worden, dan is het waarschijnlijk zo dat je nog niet de juiste softwaretoepassing geïnstalleerd hebt op jouw pc.
 
ik heb wel een originele cd van office en het was eerder nooit een probleem om te installeren.

het gaat mij eigenlijk om de outlook, is er een anderen manier om iets te installeren zodat de mail automatisch wordt binnengehaald?

groeten

geert-jan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan