Windows 10 Herstelpunt

Status
Niet open voor verdere reacties.

franciscusc

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2007
Berichten
91
Ik heb Adobe Photoshop Elements 9 op mijn Windows 10 pc. Bij het starten van Photoshop krijg ik de melding "Photoshop kan niet worden gestart omdat een of meerdere bestanden ontbreken. Installeer het programma opnieuw." Kan het een oplossing zijn om W10 te starten op een eerder herstelpunt?
Groet Frans
 
Kan je proberen, maar een nieuwe installatie werkt vast sneller.
 
Bij sommige programma's heb je onder Configuratie > Programma's verwijderen > Programmanaam een reparatieoptie (RMK)
 
Er is geen RMK optie. Dus maar besloten het programma opnieuw te installeren. Eerst met Revo Uninstaller:waarschuwing: "Microsoft_VC90_CRT_x86 is geinstalleerd op dezelfde locatie als Adobe Photoshop 9! Er zullen restanten gevonden worden van beide programma's. Controleer heel zorgvuldig wat u wilt verwijderen! Doorgaan?".
Hoe nu verder?
 
Normaal heb je Revo Uninstaller niet nodig en kunt het programma verwijderen via > Configuratie > Programma's > Een programma verwijderen of dat het programma een eigen Uninstall heeft (onder Starten > Alle programma's etc.).

zie post 6
inderdaad,
Microsoft_VC90_MFC_x86 is Shareware software in de categorie Diverse ontwikkeld door Adobe.
bij het instaleren aan toe gevoegd.

Dan lijkt mij dat alles verwijderd kan worden, immers je gaat opnieuw installeren.
 
Laatst bewerkt:
inderdaad,
Microsoft_VC90_MFC_x86 is Shareware software in de categorie Diverse ontwikkeld door Adobe.
bij het instaleren aan toe gevoegd.

Met Revo Uninstaller geen problemen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb contact gezocht met de ondersteuning van Adobe. Zij hebben mij 2 links gestuurd om te downloaden en daarmee was het verholpen en werkt alles weer.
Dank voor alle adviezen.
 
Ik heb je vraag de status "opgelost"gegeven.
Succes verder.
:thumb:
 
Zou mooi zijn, als dat kan om die links te plaatsen. Mensen die hetzelfde probleem hebben kunnen het dan ook snel oplossen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan