• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

conditioneel formatting verschil laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

lsp1972

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2013
Berichten
69
Goedemiddag,

Ik heb een excel file op de server staan met conditional formatting op datum. Hij kijkt naar weeknummer en maakt dan op basis van de week een bepaalde cel rood als het een dag in het weekend is.

Op mijn eigen laptop met windows 10 gaat het goed, echter op een andere laptop met windows 10 en dezelfde versie van Excel wordt conditional format anders uitgevoerd.

Ik heb het gevoel dat het in datuminstellingen zit, echter kan het niet vinden.
Iemand een idee waar het in kan zitten?
 
Ik pak mijn glazen bol erbij en ga even kijken of ik je VO-voorwaarden en datuminstellingen ergens kan zien....
 
Ik pak mijn glazen bol erbij en ga even kijken of ik je VO-voorwaarden en datuminstellingen ergens kan zien....

Die glazen bol heeft wel geholpen..

Idd in windows stond datumnotatie op local maar dan fixed us. Betekent dat conditional formatting niet de juiste datumnotatie vind en alles in de war gooit. Nu op dutch gezet, alles werkt weer feilloos.
 
Een datum is een getal. Wat heeft de notatie er dan mee te maken? Laat de formule eens zien die je in de CF gebruikt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan