Fujitsu Battery Charging Control Utility software

Status
Niet open voor verdere reacties.

hanskraan

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2005
Berichten
255
Ik heb eens bovengenoemde SW geïnstalleerd op mijn laptop Fujitsu Lifebook S Series. Bij nader inzien verschafte dat programma nauwelijks meerwaarde/informatie omtrent de conditie van de batterij. Via het configuratie scherm heb ik daarom het programma weer verwijderd en dat is m.i ook gelukt want het programma staat niet meer in de lijst van programma's in het configuratie scherm. Wel krijg ik nu elke keer bij het opstarten van de laptop een window met de titel in de header "Fujitsu Battery Control Update Tool" en heb dan de keus om knop Cancel of de knop Start in te drukken. Dit window verschijnt elke keer weer bij het opstarten van de laptop als men voordien de knop Cancel ingedrukt heeft. Als men op Start drukt wordt de Utility SW weer geïnstalleerd en dat wil ik dus niet. Dit is vreselijk irritant en ik zoek daarom een mogelijkheid om dit window "Fujitsu Battery Control Update Tool" te onderdrukken of nog beter te deleten.
Kan iemand mij hierin een advies geven?
 
Via taakbeheer en opstarten voor W10 en andere Windows versies via MSCONFIG, indien je Ccleaner gebruikt, daar kan het ook mee bij gereedschap en opstarten, bij de eerste 2 uitzetten en bij de laatste kun je hem ook verwijderen.
 
Via taakbeheer heb ik de irritante pop-up window uitgeschakeld. Lange Pier bedankt voor het advies.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan