kan plaatjes bij microsoft outlook niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

azapel

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2016
Berichten
16
In de mail die ik ontvang zijn vaak foto's en andere afbeeldingen ingevoegd. Ik kan deze "bijvoegsels" niet openen. Er verschijnt dan een klein rechthoekje met daarin 3 gekleurde veelhoekjes waarop met de rechter muisknop moet worden geklikt om ze zichtbaar te maken. Bij mij lukt dat niet, in die zin dat een bericht verschijnt met de melding dat het te tonen beeld niet meer aanwezig zou zijn. Dit laatste is evenwel niet het geval.

Ik neem aan dat ik bepaalde instellingen moet aanpassen, maar welke? Ik gebruik Microsoft Outlook 2010 (uit de Office-serie). Het probleem doet zich voor ongeacht welke browser ik gebruik.

Graag een reactie.

Vriendelijke groeten en dank bij voorbaat,
Aza Pellekooren
 
Als u zo'n e-mailbericht opend moet u eens kijken of er helemaal bovenin het geopende bericht (net boven de "Van:" regel) soms een regel staat met de tekst "Klik hier om afbeeldingen te downloaden. Om....gedownload"
Als dat zo is, klik dan op die regel en klik vervolgens op de optie "Afbeeldingen downloaden"
 
Is de afzender wel als veilig aangemerkt?
Als dit in outlook 2010 het geval is(niet verwarren met de browser), krijg je geen enkele afbeelding te zien en idd alleen maar kruisjes als bijlage.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan