Messenger blijft niet in beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Berichten
1.990
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal,

Ik heb Win10 opnieuw moeten installeren en aan het einde van de totale installatie (van alle overige programma's)

Was het de beurt aan Messenger (die ik regelmatig gebruik)

Maar als ik Messenger opstart, blijf Messenger een paar tellen op het scherm (maar te kort om enige actie te ondernemen) en dan is dit programma weer van het scherm af.

Wie kent dit fenomeen, en belangrijker wat is er aan te doen??

MVG
Dukkel
 
Hallo Manamana

Je bent een reddende engel.

Alleen nog via die link van jou, kan ik nog via FB naar Messenger komen.

Ik heb Messenger nu al zeker 4x opnieuw geinstalleerd na 2x een nieuwe schone installatie van Win10.

En nog steeds niet goed. Het lijkt er op of FB en Messenger niet meer voor de PC aangeleverd wordt.
In dat bericht van jou, praten ze ook alleen maar over de Operating Systems IOS en Android.
Bij een vraag over Installatie op de PC , wordt als antwoord gegeven dat de vraag niet bekend is.

2019-09-14 (2).png

Zoals je ziet kom je er niet aan toe om je gegevens in te voeren, want dit lege scherm staat maar een paar seconden op je monitor en dan verdwijnt het weer.

Met vriendelijke groeten
Jan Filarski
 
Laatst bewerkt:
Hallo Mensen

Zou er ergens nog een oudere App van Messenger te verkrijgen zijn, eentje die wel nog op de PC werkt?

Nu heb ik het, naar ik hoop opgelost, hopelijk voor slechts tijdelijk.
Door de link die Manamana me gestuurd heeft, in m'n browser te zetten. uit bericht #2
Dus probleem is geen probleem meer.
 
Laatst bewerkt:
Dat is toch mooi gedaan. Dat is er weer een he. Proost.:thumb:
 
Dat is toch mooi gedaan. Dat is er weer een he. Proost.:thumb:

Hallo Manamana
Zo die PC-versie van Messenger nog wel een keer terugkomen in de Microsoft-Store?
Nou ja, ik ben nog steeds blij met je.
Heb je de tel bijgehouden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan