Heb SuperAntispyware eens gedraait wat moet ik hier mee ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.691
Hallo forum leden Ik heb jullie hulp weer eens nodig Ik heb zo maar eens SuperantiSpyware laten kijken wat hij zoal vind En het staat op een scan Wat moet ik hier mee doen ? zal ik iets ondernemen of niet
Ik merk niets aan mijn laptop volgens mij werkt alles gewoon goed
e de waeleSchermopname (193).png
 
Draai Hitman Pro eens of nog 10 andere tools en je vindt nog meer.

Ik zou een schone image terugzetten dan weet je zeker dat je geen vervuiling hebt, mits je die image direct na het installeren gemaakt hebt.
Dit advies geldt hier maar ook in het algemeen.

Er is bijna geen beginnen aan om voor 10 van die tools, waar jouw tool ook onder valt, advies te geven wat goed is of niet.
Vaak zijn ze ook nog bedoeld om angst in te boezemen om vooral de betaalversie te kopen...... zodat je "zeker"..:eek: bent dat je een "schoon" systeem hebt.
Het grootste risico is de gebruiker zelf, eea wel afhankelijk van zijn/haar ervaring en daar spelen deze tools op in.

Ik heb alleen een firewall en virusscanner, puur omdat Windows aantrekkelijk is om onder vuur genomen te worden.... verder zet ik bij een probleem mijn image terug of ik doe dat als ik het niet meer vertrouw... jij "vertrouwt" op die tools, maar eigenlijk ook weer niet.... ik heb een onderbouwd veel groter vertrouwen in het terug zetten van een image die ik zelf gemaakt heb.
 
OK bedankt ik ga hier verder niets mee doen ik merk verder niets aan mijn systeem
Heel veel dank weer maar en een goed weekend gewenst
e de waele
 
Totale onzin en overbodig om programma's te draaien als je geen doel hebt. Begrijp ook in dit geval niets van post 2. Onzinnig om een voorstel te doen een schone image terug te zetten. Is geen enkele aanleiding voor en mensen hebben wel wat anders te doen.

Wat staat er volgens mij op de afbeelding. Daar staat gewoon "Opstarten", programma's die laden als je in Windows inlogt (user), de computer opstart.

5 onbekende (Unknown items), wat flauwekul is, want wie kent CCleaner niet! Known Good items 16 stuks.
Opstarten is een kwestie van kijken of jezelf het programma kent en of het nodig is dat deze opstart. Zijn vaak niet nodig en vertragen het opstarten. Kun je eenvoudig in CCleaner uitschakelen. Dat is alles!
 
Waarom heb je die rommel gedownload?

Enige wat je nodig hebt is af en toe een Malwarebytes en Adwcleaner scan.
 
Waarom heb je die rommel gedownload?

Enige wat je nodig hebt is af en toe een Malwarebytes en Adwcleaner scan.

Klopt wat Lange pier zegt, Super antipyware is de grootste rommel die je kunt vinden! verwijder die zo snel mogelijk en zet er malwarebytes antimalwre en adwarecleaner erop ....
 
OK Ik heb Super antipyware verwijderd en heb er Adwarecleaner en malwarebytes voor in de plaats geinstalleerd
Allemaal heel veel dank voor jullie reactie
e de waele
 
En maak verse images op een externe schijf... maakt 90+% van alle probleem vragen, zeker als deze, vrijwel overbodig.
Handleidingen zijn er genoeg, maar het blijft een eigen keuze, op behoorlijk veilig en vooral tijdbesparend/ergernis besparend spelen of deels door modderen.
 
Ik zie nu dat er al een backup is gemaakt ik heb deze laten controleren door AOMEI en deze zou goed moeten zijn
Schermopname (196).png
e de waele
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan