Alleen lezen uitschakelen bestand windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

doolaard

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2005
Berichten
40
Ik heb al van alles geprobeerd.
Het bestand Muziek staat alleen lezen aangevinkt en dat kan ik niet uitschakelen.
Ik wil de nummers op een externe harde schijf zetten.
Dat lukt me niet.

Helpmij !
 
Wat heb je geprobeerd dan? En waar gaat het over?
 
Zie er het zo uit?
 

Bijlagen

  • Aantekening 2019-09-14 172604.png
    Aantekening 2019-09-14 172604.png
    24,9 KB · Weergaven: 324
Laatst bewerkt:
Indien je de symbolic link bedoeld met de naam "muziek" die kun je niet verplaatsen, de inhoud van de mappen daarin wel, heeft niets met de attributen te maken.
 
Nee, dat niet.
Hier een kopie van het pad: C:\Users\Johan\Music\iTunes\Alain Clark\Father and Friend - Single
Alle mappen staan op niet lezen en dat kan ik niet verwijderen.
De losse nummers in het album kan ik wel verplaatsen, maar dat is heel omslachtig.
 
Met "alleen lezen" kun je de muziek prima kopiëren. Er zal dus iets anders aan de hand zijn waarom het niet lukt.

Krijg je een foutmelding als je probeert te kopiëren? Zoja, welke?
 
Ik wil de nummers op een externe harde schijf zetten.
Weinig informatie ? Gokken dan maar.
Indien je een abonnement heeft en van daaruit muziek download. Kan ja die nummers alleen beluisteren. Nog niet geprobeerd om op een harde schijf te zetten. Maar wel geprobeerd om op een cd of usb stick te zetten en deze gaat niet.
 
Ik kan de map wel verplaatsen naar een locatie op de pc, maar als ik wil verplaatsen naar een externe harde schijf krijg ik de melding "Kan geen gegevens van het bronbestand of de bronschijf lezen ".
 
Niet-overeenkomende bestandssystemen en 'kan niet lezen van het bronbestand of schijf' fouten

Achterhalen of uw bestandssystemen de fout veroorzaken, is het gemakkelijkst om te diagnosticeren, maar het moeilijkst om te verhelpen. Als u Windows 8 of Windows 10 gebruikt, is uw bestandssysteem waarschijnlijk NTFS. Als u Windows 7 gebruikt, kan dit FAT32 of NTFS zijn. Als u Windows XP gebruikt, is de kans groot dat het FAT32 is.

NTFS is compleet anders en kan gemakkelijk grotere bestanden verwerken. FAT32 is een ouder bestandssysteem en kan geen grotere bestanden verwerken. Als de schijf waarnaar u uw bestand overbrengt FAT32 is, is de maximale bestandsgrootte die het aankan 4 GB. Als het bestand dat u verplaatst zich zelfs in de buurt van die grootte bevindt, kan dit problemen veroorzaken.
 
Niet opgelost, maar de schijf blijkt verouderd te zijn en niet snel genoeg. Nieuwe gebruikt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan