• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Regel verplaatsen naar tabblad 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij mij werkt het bestand ook niet daarom plaats ik het:rolleyes:

Even als aparte sub
Code:
Sub VenA
  Application.EnableEvents = -1
End sub

Daarna nogmaals proberen.
 
Geen succes. Ik heb het geprobeerd om deze onder de andere code te plaatsen; blad1 en apart in ThisWorkbook. Maar beide opties werken niet. Ik vroeg me eigenlijk af of de originele code niet werkt omdat wanneer alle "Ja" uit het tabel zijn verplaatst, de filter geen optie "Ja" meer aanstuurt. Kan het daarin zitten?
 
Het meeste succes tot zover nog steeds met de eerste twee codes samenvoegen, maar dan gaat er nog steeds iets mis wat ik eruit zou moeten filteren. Waarschijnlijk hetzelfde probleem als wat ik hierboven aangeef.
 
Als je er niets van begrijpt dan kan je het beste er ver vanaf blijven. 23 posts over zoiets simpels.
 
Nou ja, ik ben inderdaad nog lerende in de VBA, en ik heb al gezegd dat ik het zo prima vond, ik wil je niet belasten met mijn vraagstukken, dus ik ben dankbaar voor je meedenken, maar ik moet blijkbaar op zoek naar een andere manier. want de code werkt niet, dus zo simpel is het blijkbaar niet.
 
Code:
Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)
  If Target.Column = 7 Then
    If Target.Count = 1 And Target.Value = "Ja" Then
      Application.EnableEvents = False
      Rows(Target.Row).Copy Sheets("Blad2").Cells(Rows.Count, 1).End(xlUp).Offset(1)
      Rows(Target.Row).Delete
      Application.EnableEvents = True
    End If
  End If
End Sub

Sub JT()
 With Sheets("Blad1").ListObjects(1).Range
 .AutoFilter 7, "Ja"
 .Offset(1).Copy Sheets("Blad2").Cells(Rows.Count, 1).End(xlUp).Offset(1)
 .Offset(1).EntireRow.Delete
 .AutoFilter
 End With
End Sub

Dit in zijn geheel op Sheet1, en dan werkt de code!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan