Software om op Ipad programma's te blokkeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

reef66

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2012
Berichten
133
Ik ben op zoek naar software waarmee je op een Ipad programma's (tijdelijk) kunt blokkeren (zoals gaming en facetime). Ik weet dat sommige scholen hiervoor Zuludesk aanbieden maar in dit geval kunnen wij hier geen gebruik van maken. Weet iemand of er soortgelijke progjes voor particulieren bestaan?

Bvd,
Ronald
 
FaceTime uitschakelen
Wil je tijdelijk geen gebruik meer maken van FaceTime, dan kun je de functie via de Instellingen-app uitschakelen en op een later gewenst moment weer inschakelen.
Ga naar de Instellingen-app op de iPhone of iPad.
Tik op FaceTime.
Zet de FaceTime-schakelaar uit.


Toegang tot FaceTime beperken
Wil je voorkomen dat anderen gebruik kunnen maken van de FaceTime-functie, bijvoorbeeld als je je iPhone of iPad vaak uitleent aan je kinderen, dan stel je als volgt de beperkingen in:
Ga naar de Instellingen-app op je iPhone of iPad.
Tik op Algemeen > Beperkingen.
Tik op ‘Schakel beperkingen in’.
Je moet nu een toegangscode invoeren.
Zet bij het kopje Sta toe de schakelaar bij FaceTime uit.
 
Laatst bewerkt:
FaceTime uitschakelen
Wil je tijdelijk geen gebruik meer maken van FaceTime, dan kun je de functie via de Instellingen-app uitschakelen en op een later gewenst moment weer inschakelen.
Ga naar de Instellingen-app op de iPhone of iPad.
Tik op FaceTime.
Zet de FaceTime-schakelaar uit.


Toegang tot FaceTime beperken
Wil je voorkomen dat anderen gebruik kunnen maken van de FaceTime-functie, bijvoorbeeld als je je iPhone of iPad vaak uitleent aan je kinderen, dan stel je als volgt de beperkingen in:
Ga naar de Instellingen-app op je iPhone of iPad.
Tik op Algemeen > Beperkingen.
Tik op ‘Schakel beperkingen in’.
Je moet nu een toegangscode invoeren.
Zet bij het kopje Sta toe de schakelaar bij FaceTime uit.

Sorry, ik had iets specifieker moeten zijn: het gaat me er om dat ik dit vanaf een ander apparaat kan doen. Een soort ouderlijk toezicht zeg maar...
 
Vanaf een ander apparaat een soort ouderlijk toezicht in uit schakelen op een iPad. Niet mogelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan