Uw foto verbeteren werkt niet meer in de app "Foto's"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy27

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 okt 2000
Berichten
1.019
Goedemiddag,

Als je in de app Foto's naar bewerken en filters gaat kun je met een schuifje bovenaan je foto verbeteren (Uw foto verbeteren). Dit heeft altijd gewerkt maar nu niet meer.
Wat kan ik proberen om het weer werkend te krijgen?
De app opnieuw instellen helpt niet.
 
Laatst bewerkt:
Probeer eens het volgende:

Ga naar de instellingen en selecteer App en onderdelen en zoek de app Alarmen en klokken.
Klik op de app Alarmen en klokken en selecteer de Geavanceerde opties.
Klik op Opnieuw instellen.
 
Dit helpt helaas niet. Ik snap ook niet goed wat die app met de foto app te maken heeft?
 
Sorry, foutje van mij.

Goed dat je hier bent met je vraag. Vreemd dat je zo een problemen ondervind met de foto app.
Wat je kan doen is de volgende powershell invoeren,
Voorbereiding:
1. Druk op de Windows logo toets en de S toets waarmee het zoekveld open.

2. Druk met de rechtermuisknop op "Windows Powershell (Bureaublad-app)" en selecteer "Als administrator uitvoeren".

3. Kopieer en plak het volgende vetgedrukte commando's in Powershell en druk op enter (elk commando in een nieuwe regel invullen).
Voor Foto's: Get-AppxPackage *photos* | Remove-AppxPackage

4. Zodra het verwijderen is voltooid, start Windows opnieuw op.

5. Wanneer Windows opnieuw is opgestart, open de Office Store en download/installeer de betreffende apps opnieuw.
https://www.microsoft.com/nl-be/p/microsoft-fotos/9wzdncrfjbh4?activetab=

Heb het zelf geprobeerd, het is terug koekenbak :thumb:
 
Ik zie niks vetgedrukt staan. bedoel je deze twee commando's apart invoeren?

Get-AppxPackage *photos*
Remove-AppxPackage
 
Inderdaad Jessy,
met deze gelegenheid een word document met screenschts.
 

Bijlagen

  • Uw foto verbeteren werkt niet meer in de app.docx
    36,1 KB · Weergaven: 67
In de handleiding staan de commando's in het screenshot op één regel. Wat is nu correct?
 
Alles in een keer kopieren en plakken en op enter drukken.
Get-AppxPackage *photos* | Remove-AppxPackage

Vergeet niet dan opnieuw op te starten zodra het verwijderen is voltooid.
En dan opnieuw installeren.
 
Ah, dus toch maar één commando.;-)

Helaas, de app was idd verwijderd maar na het opnieuw installeren werkt het nog steeds niet. Dit is overigens het enige wat niet (meer) werkt, de overige filters doen het wel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ook een optie, om een ander programmatje te downloaden.
Goeie en betere.
 
Daar heb ik al naar gekeken maar ik kan geen programma vinden waar je even snel met één knop de foto verbetert. Echt foto's bewerken doe ik met Lightroom en Photoshop.
 
Configuratiescherm-programma's - -programma's en onderdelen - Geïnstalleerde updates.
Software update KB4514384 verwijderd. Het probleem met het schuifje is bij mij nu ook opgelost.
 
Maar is die update niet nodig voor andere dingen?
Voor wat nu weer vraag ik me dan af.

Enkele dagen later zijn ze daar weer met die update.



Bij Apple vragen ze eerst of je een update wil installeren.
Zo ja. Word je dan overgeschakeld naar AppStore waarin men ziet over welke update het gaat.
Is het bijvoorbeeld OSX of Pages, Numbers …. Klik men op meer dan krijg men de hele beschrijving wat er zal gebeuren.
 

Bijlagen

  • Aantekening 2019-09-24 153601.png
    Aantekening 2019-09-24 153601.png
    84,4 KB · Weergaven: 61
Laatst bewerkt:
Na weer een nieuwe update werkt het overigens weer niet...
 
Men zou een hamer erdoor slaan. Het zou niet mogen. Hoeveelste keer is het al?

Vroeger was ik bezig met een 3 uur durende film van een trouwfeest aan elkaar aan het zetten. En opeens het wieltje begon te draaien 1,2,5,... zet uw pc niet af. Je kent dat.... heb volledig mogen herbeginnen. En sindsdien hebben we gezegd alles wat te maken heeft met Windows buiten. We gaan voor de mac.


Zijn er dan geen problemen ga je afvragen. NOOIT op software gebied (we werken hier met 50 tal mac's).


Ik werk nog met windows alleen met excel omdat Numbers niet werkt met VBA. Al het ander werk doe ik op de Mac. Als ik die programma's niet meer nodig heb is het voorgoed gedaaaaaan met Windows.
 
Ik ken wel veel meer dan 50 Windows gebruikers die probleemloos op zulke Windows systemen video editing doen...
Een daarvan: Mijn zoon werkt nu professioneel zeer tevreden met Da Vinci video editor.

https://www.blackmagicdesign.com/products/davinciresolve/
Voor liefhebbers ook voor Linux of MacOS beschikbaar, freeware.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan