Uw foto verbeteren werkt niet meer in de app "Foto's"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Route99
Wij gebruiken ook dure verschillende video editor software. Het is hier een hele onderneming van Foto’s, film en Muziek.
Ik zit in de Muziek en soms help ik met film montage. Ik ben zelf DJ en zit regelmatig in het buitenland. Ook in Ibiza House en techno te draaien.

Daar gaat het nu niet om. Het zijn de Windows problemen die de mensen parten speelt. En vooral die updates die niet in orde zijn (Bugs en andere windows software beschadigen ….. enz.). Moet geen tekeningetje bij maken, hier op dit forem staat vol met Windows dit gaat niet en windows dat werkt niet meer……
En gij kan het weten, hoeveel mensen heb je al niet moeten helpen, Ik zeg dan in mijn eigen de Windows oplossers zijn weer bezig, er is weer een update op gang.
Wat ben je met een computer die baas speelt over u. Je moet zelf de baas zijn over je computer of anders begint er niet aan.
Microsoft zou er een punt aan kunnen zuigen over updates hoe Apple te werk gaat.
18 september 2019 Ontwikkelaars kunnen iOS 13.1 beta 4 downloaden, maar ook de vierde beta versie van iPadOS 13.1. Daarnaast is de golden master van watchOS 6 beschikbaar, macOS Catalina beta 8 en tvOS 13 beta 11 ook beschikbaar.
 
Het zijn de Windows problemen die de mensen parten speelt. En vooral die updates die niet in orde zijn (Bugs en andere windows software beschadigen ….. enz.). Moet geen tekeningetje bij maken, hier op dit forem staat vol met Windows dit gaat niet en windows dat werkt niet meer……
En gij kan het weten, hoeveel mensen heb je al niet moeten helpen.
Inderdaad ik weet het...... op een Windows forum staat het vol met problemen daar mee...En help ik.....
En op het Linux forum staat het vol met linux problemen, en daar help ik ook.... en soms ook op MacOS forums... (Hackintosh....)
In principe geen verschil...
Laten we on topic over de vraag blijven ...
 
Laatst bewerkt:
@DANIEL162: Werkt het bij jou nog steeds? Ik kan de update die jij hebt verwijderd (KB4514384) bij mij niet vinden, zie bijlage.
 

Bijlagen

  • Knipsel.PNG
    Knipsel.PNG
    46 KB · Weergaven: 46
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan