• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Adressenlijst (uit excel) foetsie in word bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

wroefkes

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2018
Berichten
27
Ik open vanuit een (geopend) Excelbestand d.m.v. een opdrachtknop een Word bestand. Dit Word bestand moet vervolgens weer via Verzendlijsten gegevens uit hetzelfde geopende Excelbestand halen.

Als ik het betreffende Word bestand afzonderlijk open dan krijg ik de melding m.b.t. tot de SQL opdracht zoals het hoort.
Als ik het Word bestand open vanuit Excel, dan krijg ik die melding niet meer en is de koppeling met het Excel bestand ineens verdwenen.... Kan iemand mij uitleggen waarom deze constructie niet werkt?

Vriendelijke groet,
wroefkes
 

Bijlagen

  • Map1.xlsm
    16,8 KB · Weergaven: 17
  • Naam2.docx
    12,8 KB · Weergaven: 19
Kun jij uitleggen waarom je het zo wilt doen? Het is toch veel simpeler om het databestand niet open te hebben?
 
Via het gebruik van Userforms zal in het Excelbestand data worden ingevoerd. Het is de bedoeling dat medewerkers vanuit dit bestand hun Word formuleren kunnen selecteren in plaats van elders in een mappenstructuur. De specifieke data uit het Excelbestand kan dan worden samengevoegd met het Word document.
 
Los van de vraag waarom ik het zo wil doen. Waarom werkt het niet? Iemand?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan