map 'verzonden items' blijft leeg in outlook bij verzenden via gmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

brejen

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2007
Berichten
111
ik heb sinds vanochtend een probleem in outlook (microsoft). ik er er drie account aan gekoppeld nl gmail, belgacom en telenet. dit werkt prima en ik kan van alle drie de account verzenden en ontvangen. tot vanmorgen kwamen ook alle verzonden mails in de map 'verzonden items' te staan. sindsdien echter enkel nog die van belgacom en telenet. ik heb op een andere pc geprobeerd met hetzelfde pst-bestand en daar werkt het fijn. het probleem lijkt dus op het niveau van outlook te liggen op die ene pc. ik heb alle instellingen gecontroleerd maar alles lijkt juist te staan.
weet iemand hier raad mee?
 
kleine update: ik zie de verzonden items wel staan in mijn gmailaccount. Maar dus niet in outlook (microsoft)
 
Vooraf enkele dingen om te controleren.
Zijn er nog andere mappen die 'Verzonden items' heten, Sent bijvoorbeeld.

Dan naar 'Extra' en 'Opties' toegaan, waarna u het tabblad 'Verzenden' opent. Op dit tabblad 'Verzenden' moet dan een vinkje worden neergezet voor de optie 'Kopie van verzonden berichten opslaan in de map Verzonden items'.
 
al die tips had ik al geprobeerd. er staat inderdaad een vinkje op de plaats die je beschrijft. Een andere map zoals sent heb ik niet.
Bedoelt u met 'extra' en dan 'opties' hetzelfde als 'bestand' en dan 'opties' want in outlook vind ik geen 'extra'.
 
het is intussen opgelost. om een of andere reden werd er een nieuw pst-bestand aangemaakt voor gmail en daarin werden de uitgaande mails bewaard. ik heb de map voor gmail terug aangepast naar de jusite locatie en nu werkt het weer perfect.
bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan