Uniek Word document koppelen aan een uniek excel sheet

Status
Niet open voor verdere reacties.

JJ1967

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2019
Berichten
26
HI,

Er is een word document (X) dat is gekoppeld aan een excel document (X1).
Maar het word doc (X) en excel (X1) gaat voor meerdere klanten gebruikt worden, alleen de variabelen wijzigen in de excel (per klant).

Hoe kan ik er nu voor zorgen dat de nieuwe word documenten aan de juiste excels gekoppeld wordt?

Bijvoorbeeld:
We krijgen een nieuwe klant Y, hiervoor worden de variabelen in Excel X1 document aangepast en opgeslagen onder Y1.
Maar het word document (X) is nog steeds gekoppeld aan X1 maar nu dient dus Word document Y gekoppeld te worden aan excel Y1.

Hoe kan ik dit op een simpele manier realiseren?

Ik hoor graag.

Jeroen
 
Je denkt volgens mij veel te ingewikkeld, want als ik je vraag goed begrijp, heb je een standaardbrief, en een Excel bestand met daarin de klantgegevens. En daar heb je een Samenvoegdocument van gemaakt. Dan ben je in mijn ogen helemaal klaar, en hoef je niks meer te doen of te veranderen.
Het kan natuurlijk zijn dat ik je vraag niet snap :). Je geeft overigens niet aan wat je wilt doen met dat document. En ik vermoed dat dáár je vraag eigenlijk over gaat.
 
HI Octafish,

Het is inderdaad een standaardbrief maar daarin zitten een aantal variabelen en dat zijn niet de NAW gegevens.

Waar het dus uiteindelijk om draait is hoe krijg ik de excelgegevens in mijn word document?

JJ
 
... maar daarin zitten een aantal variabelen en dat zijn niet de NAW gegevens.
En dat wekt dan toch weer vragen op :). Wat bedoel je daar mee? Je Excel gegevens in een Word documenten krijgen is dus m.i. al geregeld, want je hebt de twee gekoppeld in een samenvoegbestand.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan