• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Is er betaald vraag 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Logicgold

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2013
Berichten
46
Kunt u mij met het volgende helpen?
Ik zou graag willen dat er bij Pinokkio automatisch wordt ingevuld, zodra hij die maand heeft betaald en hoeveel dat dan is.
In de donker oranje cellen dient het bedrag te komen die gevonden kan worden in "Overzicht Bank"
Bijvoorbeeld: Pinokkio heeft in januari 40,00 euro betaald en dan dient er in cel "AB4" 40,00 te komen staan.
Als er in een des betreffende maand niet betaald is, dient de cel gewoon leeg te blijven.
Het is uiteindelijk de bedoeling dat dit in alle rijen gebeurt, maar als rij 4 en 16 is opgelost lukt het mij wel om de rest zelf te doen.
Met de kolommen "Ik" hoeft u niets te doen. Ik ga er vanuit dat ik die straks zelf kan doen.
Het mag opgelost worden met een formule, maar een macro vind ik ook geen probleem.

De bijlage zal als het goed is meer duidelijkheid moeten brengen over mijn vraag.
 

Bijlagen

  • Is er betaald vraag 2.xlsm
    477,8 KB · Weergaven: 9
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan