beeld gaat op en neer (virus?)

Status
Niet open voor verdere reacties.

jerryleelewis

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2003
Berichten
379
Beste allemaal,

Omdat ik een virus vermoed heb ik mijn systeem ge reset (systeemherstel met behoud van bestanden.
Ik vermoed een virus omdat het beeld continue op en neer gaat (er lijkt gescrolled te worden) Ondanks het systeemherstel zijn de klachten nog steeds aanwezig. Super hinderlijk!
Kent iemand dit probleem en weet je dan een oplossing?

Ik hoop het.

Alvast veel dank!

Jerry
 
Is het niet iets met de muis? Heb je die al even afgekoppeld?
 
virus?

Allereerst dank voor je reactie.
Ik had hem al afgekoppeld een keer (draadloze muis) maar ik ga het voor de zekerheid nogmaals proberen. Dank je voor de hulp alvast.:thumb:
 
Ik ben benieuwd! :)
 
Omdat ik een virus vermoed heb ik mijn systeem gereset (systeemherstel met behoud van bestanden).
Lees dat nog eens. Is natuurlijk onjuist om dat zo te doen. Bij een vermoeden van besmetting, je hele systeem scannen (volledige systeemscan) met een securityprogramma. Voer regelmatig een snelle scan uit en update je securityprogramma altijd zo snel en vaak mogelijk.
 
Laatst bewerkt:
virus?

Beste allen, dank!

Ik heb uiteraard eerst een volledige systeemscan gedraaid, maar het beeld bleef op en neer gaan.
Nee er is geen sprake van een fikkerend beeld. Het beeld gaat van boven naar beneden (alle kanten uit).
Omdat ik de muis ook heb geprobeerd op een laptop en het scrollwieltje ook daar niet werkt, zou het idd kunnen zijn dat dat er iets mis is met de muis.
Het lampje zie ik ook niet branden.
Ik heb in ieder geval een nieuw toetsenbord met muis bestelt en laat jullie weten of dit het probleem definitief oplost.

Dank!

Jerry
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan