Problemen met regelmatig opgebeld te worden, na Bitcoin onderzoek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Berichten
1.990
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal

Drie maanden geleden heb op bitcoin trader aangemeld, waarom ik was nieuwsgierig wat daar gebeurt.
Door de reclame van walon ging ik kijken wat bitcoin trader was.
Ik heb geen geld erin gezet ik had nij aangemeld om te kijken wat het was, nu wordt ik 2 a 3 keer per dag gebeld om geld erin te storten .
Is een Rus of iemand uit oostblok, maar hij spreekt Engels, en de telefoonnrs komen ook uit Engeland (begint met +44), ik gaf aan (vooral in het begin, nu blokkeer ik die Engelse nummers aldoor),
dat ik er niets ermee gaat doen maar toch blijven aandringen,
Ik heb ook gevraagd mij uit z'n bestand te halen zodat ik niet gebeld wordt.
Maar ik kom er niet vanaf hoe kan ik dan doen dat ik niet gebeld wordt ik blokkeer wel elke keer z'n tel.nr maar dan is er wel een andere.
Zij hebben veel telefoon.nrs wat kan ik doen. Ook Deense en zelfs ook Nederlandse

Mvg
Dukkel
P.S. Deze klacht is reeds door een ander geuit op een ander Forum, en ik het deze klacht iets aangepast
 
Vaak kun je bij je provider of bepaalde nummers laten blokken of gewoon alle nummers uit het buitenland b.v.
 
Je moet iemand anders zijn problemen (vraagstellingen) ook niet doorgeven.
Jer brengt ons daamee in twijfel. Indien het toch (Ik geloof je niet!) op bitcoin trader aangemeld bebt.
Er is maar één keuze nl aan ander tel. nummer.
 
Je moet iemand anders zijn problemen (vraagstellingen) ook niet doorgeven.
Jer brengt ons daamee in twijfel. Indien het toch (Ik geloof je niet!) op bitcoin trader aangemeld bebt.
Er is maar één keuze nl aan ander tel. nummer.

Hallo DANIE162
Ja, dat kan wel zo wezen, maar ik wordt ook regelmatig opgebeld, meestal door een Engels telefoonnummer, maar ook is al een Deensnr. en zelfs een Nederlands telefoonnummer heeft mij al zeker 4x gebeld.
En allemaal afkomstig van één en dezelfde persoon- of organisatie.
En zoals voorgesteld, eem ander tel.nr is misschien wel drastisch maar gaat me momenteel toch nog effe te ver.
Ik voel meer voor een (tijdelijke) blokkade door de provider van alle Engelse telefoonnummers.
In Frankrijk, Duitsland en Italie heb ik familie, dus dat kan ik niet geblokkeerd hebben
mvg
Dukkel
 
Wat zeggen ze in je telefoonwinkel? Of ben je daar nog niet geweest.
Je zal van kastje naar de muur gezonden worden gezonden.
Als ik u was: (Call center belde mij 3 a 4 maal per dag)heb ik een nieuw telefoonnummer genomen.

In Frankrijk, Duitsland en Italie heb ik familie
Stuur een sms met nieuwe telefoonnummer.
Zo simpel is dat.
 
Laatst bewerkt:
Als je deze topic leest en wat staat in de artikelen van de links, dan denk ik boontje komt om zijn loontje.
Drie maanden geleden heb op bitcoin trader aangemeld, waarom ik was nieuwsgierig wat daar gebeurt.
Zeker een grap. Hebzucht is de enigste reden om je met dat soort zaken bezig te houden.

De zwendelsites worden aangeprezen met valse citaten van BN'ers.
Die BN'ers hebben daar zelf schuld aan. Ze draven te pas en te onpas op bij loterijen, staatsloterij, lotto, bankgiroloterij, postcodeloterij etc. etc. Dat krijgen ze dik betaald en de consument/burger trapt er in. U maakt kans..., klopt, maar winnen is er nooit bij! De staatsloterij verkocht niet bestaande lotnummers of zoiets. Daar maken BN'ers dan reclame voor!
 
Laatst bewerkt:
Dukkel
Dukkel is offline
Senior Member

Geregistreerd
17 februari 2016
Locatie
Volendam, het mooiste en muzikaalste dorp in Nederland
Trakteer de ongewenste beller op het volledige muzikale volendamse oeuvre.
Als ze jou pesten, mag je rustig terug pesten.
 
Laatst bewerkt:
Met je Bitcoin's een verre reis boeken. Met de oortjes in, in de zon liggen genieten.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan