updates stoppen van Microsoft OneDrive for Business

Status
Niet open voor verdere reacties.

glasman

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2007
Berichten
69
Goedemiddag,

Ik heb onedrive verwijdert.
Omdat ik steeds, na het updaten van Microsoft OneDrive for Busines (KB4022226) een instalatiefout krijg met code 0x80070643

Dus heb ik besloten om OneDrive te verwijderen aangezien ik er toch geen gebruik van maak, maar nu krijg ik nog steeds de melding bij updates bijwerken. Dat ik OneDrive kan updaten. Hoe zorg ik er nu voor dat ik deze bericht niet meer krijg bij updaten en bijwerken van windows.

Ik heb de nieuwste versie van windows 10 1903.

Alvast bedankt voor de hulp.
 
Laatst bewerkt:
Microsoft OneDrive grondig verwijderen met Revo Uninstaller
Wanneer u een programma van een Windows-computer verwijdert, loopt u het risico dat er nog ergens op de harde schijf of in het register, restjes van het programma overblijven. Deze kunnen de werking van uw computer verstoren. Het programma Revo Uninstaller verwijdert programma's volledig, zodat uw computer opgeruimd blijft.
 
Kijk eens naar deze. Het eerste waar ik aan dacht was Services maar kan ook Taakplanner zijn.
 
Bedankt voor de hulp. Helaas heeft het niet, het gewenste resultaat opgeleverd.
Krijg nog altijd de melding dat ik Microsoft OneDrive for Business kan updaten en en vervolgens dezelfde foutmelding. Misschien dat iemand anders nog een iets anders weet.

Alvast bedankt.
 
En ik maar denken dat Windows 10 een perfect besturingssysteem is! Alles zou toch beter zijn?
 
Microsoft weet niet wat prefect betekent.
Zij doen niet anders om het prefect verkeerd te maken.
Hij verdient nu meer geld met zijn bitcoins.
 
Laatst bewerkt:
Helaas hebben deze tips, ook niks opgeleverd. ik heb het ook handmatig proberen te updaten vanaf de website, maar ook dan krijg ik een bericht dat de installatie niet gelukt is. Wat ik wel vreemd vind, is dat ik een 64 systeem heb, maar een update melding van 32 krijg. (Update voor Microsoft OneDrive for Business (KB4022226) 32-bits editie)
Zou het daar mee te maken kunnen hebben, dat ik de update niet kan installeren of dat ik de melding niet kan verwijderen. En zou dit aangepast kunnen worden, zodat zeg ik een bericht krijg dat ik 64 bit editie kan downloaden ipv 32.
 
Bij eerdere versies van Windows kon je updates op een negeerlijst zetten. Kan dat niet meer?
 
Bedankt Senso.

Ik wist niet dat windows 10 dat ook had, [I]Bij eerdere versies van Windows kon je updates op een negeerlijst zetten. Kan dat niet meer?[/I]
maar dat was wel de oplossing.

Mijn probleem is nu opgelost.
 
Mooi dat het opgelost is.:thumb: Wil je deze topic dan opgelost zetten (blauwe balk > Onderwerpopties). Hierbij nog informatie over 32 bits en 64 bits. Deze geeft ook veel informatie.

PS Een donatie is altijd welkom. De servers moeten ook draaiende worden gehouden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan