Contacten synchroniseren van outlook.com naar android telefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

PH-RVG

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2005
Berichten
663
Op mijn PC gebruik ik Outlook2019 o.a. om een contacten-bestand bij te houden via een Outlook.com email adres.
Op mijn oude Samsung Android 8 telefoon had ik in de Contacten-app gewoon dat outlook.com account vermeld en beschikte ik over een gedeeld contacten-bestand dat bovendien bij wijzigingen ook nog eens netjes gesynchroniseerd werd.
Nu heb ik een nieuwe Nokia Android 9 smartphone waar ik als gebruiker mijn gmail account gebruik. Het lukt me echter niet om ook de inhoud van het contacten-bestand gekoppeld te krijgen. Email en agenda overigens wel.
Als ik bij de instellingen van de Contacten-app het outlook.com account probeer toe te voegen dan krijg ik de foutboodschap "Dit email adres is al verbonden met Outlook" maar dat email adres verschijnt niet bij de gekoppelde accounts en ook de inhoud verschijnt niet. Contacten blijft leeg en dat maakt het telefoneren en zo ook erg lastig.
???
 
Vraag is inmiddels opgelost:
Installeer uit de Play Store de App 'Microsoft Outlook' en login met het juiste account.
Daarna linksboven op de 3 streepjes = Instellingen
Op de naam van je account klikken en de schakelaar achter 'Contactpersonen synchroniseren' op Aan zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan