Nieuwe laptop blijft in Recovery hangen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

vrouw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2010
Berichten
1.434
Hallo,

Vandaag bij de Aldi een nieuwe laptop uit de aktie gekocht.
Het is de Medion Akoya S6446.

Met de eerste keer aanzetten kreeg ik meteen een PowerRecovery scherm (van Cyberlink PowerRecover)
Daarin moet ik in het eerste venster de taal instellen en in het 2e venster een herstelmodus selecteren!

1e optie met backup van gebruikersgegevens en 2e optie zonder gebruikergegevens.

Heel vreemd natuurlijk want ik heb nog niks te herstellen.

Welke optie ik ook kies, hij gaat dus herstellen en komt na een reboot weer in dit scherm terecht. Ik kom dus geen steek verder.

Iemand hier ervaring mee of er gens wat over gelezen hoe dit op te lossen.

Bedankt alvast.
 
Laatst bewerkt:
Pc, laptop of TV van de Aldi. Niet de eerste keer dat er brand ontstaat van die toestellen.
Terug en je geld terugvragen.
 
Advies voor Aldi: innemen en gewoon weer aan een ander verkopen. Mijn vader heeft een computer gehad waar alleen een kleine harde schijf in kon wat er kwamen nooit updates van de BIOS voor een grotere. Is het niet dit probleem dan krijg je wel een andere maar ik dank dat het de harde schijf is want die lijken bij Medion lang niet altijd goed te zijn. Zou het een UEFI firmware hebben dan helpt misschien Legacy modus selecteren in de BIOS maar dat is alleen een idee van dat de schijf misschien verkeerd geconfigureerd is.

https://www.youtube.com/watch?v=DOFy8IP7Nt8
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan