0x800ccc18

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaikke

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2001
Berichten
507
Mijn buurvrouw , draait windows 10 met outlook 2007. Ineens krijgt zei error 0800ccc18 en dus geen email , beetje hier gezocht en nu SPA uitgevinkt en het werkt, maar moet deze uit veiligheid niet aangevinkt zijn.? En zo ja hoe doe ik outlook daarvoor herstellen zodat met aangevinkt PSA het werkt...( telfort ).

Nu bij mijn eigen pc gekeken , ook W10 en outlook 2007 , daar staat PSA wel aangevinkt ( kpn).

Wie kan mij informeren.? Ik ben leek met heel klein beetje pc ervaring...( rommelaar )
Bedankt.kees
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht al, wat is dat nou weer. PSA Prostaat Specifiek Antigeen? SPA is mineraal water en secure password authentication.
Kijk hier eens even naar. Daar schakelen ze deze ook uit. En bij het tweede gebruiken ze een systeemherstelpunt. Wacht nog even wat antwoorden af.
 
SPA...Hihihi...flinke fout gemaakt.
Maar Senso...moest er wel om lachen. Hoe krijg ik het voor elkaar deze verschrijving...maar ik wacht even meer reacties af , ik laat weten als opgelost oid is.
 
Hier ben ik weer , de pc terug gezet naar 11 sept. Toen was er een windows update geïnstalleerd maar geen idd of ook toen de fout is opgetreden.
Na terug zetting stond vinkje bij SPA in outlook weer aan , maar ook de emails werden niet opgehaald weer dezelfde code. Nu vinkje toch weer weggehaald en outlook 2007 werk weer. Vind het beetje eng..zonde de SPA.!!
Als ik met de office cd de outlook opnieuw installeren , zou dat veel consequentie hebben met opnieuw instellen.??

Bedankt alvast voor verdere reactie.!
 
Als je gekeken hebt naar de link in post 4 zou ik het niet weten. Heeft Outlook geen repairfunctie? Wat ik allemaal aan problemen op fora tegenkom is het een ingewikkeld en krakkemikkig programma.
 
Restoro , gedraaid...maar deze is niet free geeft eigenlijk ook niet aan dat er iets bijzonders is....link van nummer 4 gedraaid en resultaat is nog steeds de error bij aangevinkt SPA , met de office cd outlook laten herstellen ...helaas ook geen resultaat.....zou de oplossing zitten in verwijderen en daarna opnieuw installeren.? ...beetje eng omdat ik niet weet outlook nog draaiend krijgt.???

bedankt Kees
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan