Alle gebruikers die mijn telefoonnr hebben gebruikt opgeven van de laatste 3 maanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Berichten
1.990
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal

Zou een Telefoonprovider mij alle telefoonnummers kunnen opgeven die mij de laatste 3 maanden hebben gebeld?

Zelf kan ik niet aan deze nummers komen, omdat dit niet opgegeven wordt wanneer men mij belt.

MVG
Dukkel
 
Wat denk jezelf? Met die nieuwe wet AVG lijkt mij dat onmogelijk. Politie en justitie krijgen dat wel. Als je met telefonie via een router belt staan daar de nummers soms met namen in. Echter vaak staat daar geen caller-id bij, anoniem dus.
 
Eigenlijk is het het handigste om zulke vragen eerst bij de bron, de provider te stellen..ipv hier.
Krijg je iets .. kun je meteen stoppen.
Krijg iets wel dan heb je ze uit 1e hand.
 
Eigenlijk is het het handigste om zulke vragen eerst bij de bron, de provider te stellen..ipv hier.
Krijg je iets .. kun je meteen stoppen.
Krijg iets wel dan heb je ze uit 1e hand.

Heeft geen enkele zin. Er zijn al bedrijven die je belt die zien dat als je geen caller-id hebt daar naar vragen. Een caller-id zou een wettelijke verplichting moeten worden voor iedereen. Ben je van een hoop gezeur af!
 
Laatst bewerkt:
Hallo Senso

En wat houd zo'n caller-ID precies in, waar je het over hebt?
 
Laatst bewerkt:
Kan niet anders dan dat je zitten prutsen heb aan je telefoon.
Komt het geval nog voor. Her installeer je telefoon naar fabrieksinstelling.
Ps: De mensen hier op het forum geven het merk en type door in hun vraagstelling. Dit vergemakkelijkt de helpers.
 
En wat houd zo'n caller-ID precies in, waar je het over hebt?
Dat is hetzelfde als nummermelder en nummerherkenning.

Als ik niet anoniem wordt gebeld kan ik het nummer en mogelijk de naam zien in mijn router. Wettelijk zou verplicht moeten worden om het nummer te koppelen aan de naam waarop het nummer geregistreerd staan. Zelfde principe als naam en bankrekeningnummer. De bank herkent dan als het nummer niet overeenkomt met de naam. Zou bij telefoonverkeer een hoop ellende besparen.

Wat is nou jouw probleem? Ben je geld kwijtgeraakt? Krijg je ongewenste mails. Geld stelt weinig voor als je morgen doodgaat. Neem je verlies. Doe aangifte e.d. E-mails kun je wissen, blokkeren e.d. Neem een total securityprogramma ook voor mobiele telefoons.

Hier nog een belachelijke toestand in de wereld van telefonie.

Deze zul je wel gelezen hebben.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Allemaal

Zou een Telefoonprovider mij alle telefoonnummers kunnen opgeven die mij de laatste 3 maanden hebben gebeld?

Zelf kan ik niet aan deze nummers komen, omdat dit niet opgegeven wordt wanneer men mij belt.

MVG
Dukkel

Heb je al in je eigen telefoon gekeken? Die registreert ook alle inkomende en gemiste gesprekken. Even handleiding telefoon raadplegen. Gegevens van een geheim/afgeschermd nummer zal je niet te zien krijgen als dat je bedoeling zou zijn.
Overigens kan je bij veel providers een gespecificeerde factuur aanvragen.

ps. is deze vraag eigenlijk wel bedoeld over een smartphone of over een huistelefoon?
Zit ik mij opeens af te vragen (20.00 uur zondagavond). Moet haast wel als ik de afdeling zie waar deze vraag in is gesteld.
 
Laatst bewerkt:
Ik stel voor om op beide topics een slotje te zetten. De gegevens zijn overduidelijk en er zijn genoeg adviezen gegeven en honderd maal hetzelfde verhaal wordt erg vervelend.
Ik heb ook een duidelijke kijk op zaken. Ik raad je aan, kijk nog eens naar de adviezen, volg ze op of niet. Helpers geven adviezen maar kunnen niet alles oplossen.
 
Hallo mensen,

Ik heb me een ander mobiel telefoonnummer aangeschaft.
Lijkt me de enige juiste oplossing. Was geregeld binnen een half uurtje bij Simpel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan