printprobleem met Openoffice

Status
Niet open voor verdere reacties.

j.vanneutegem

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2002
Berichten
206
Wanneer ik tekstdocumenten wil uitprinten met Openoffice via HP print hij de tekst niet. Tot voor kort was dat geen probleem.
Wanneer het document kleurenplaatjes/gekleurde tekst bevat print hij die wel, maar niet de zwarte tekst.

Via Wordonline print hij wel alles: zowel kleur als zwartwit incl. tekst.

Merkwaardig fenomeen, want ik concludeer dan dat het niet aan de printer of cartridges ligt (zijn allemaal nog redelijk vol).
Ik heb al allerlei instellingen uitgeprobeerd, maar zie nu door de bomen het bos niet meer.

Is er iemand die misschien al eens meer met dit bijltje heeft gehakt en die de vele bomen kan omhakken in dit voor mij inmiddels ondoordringbare bos???

B.v.d.
 
Probeer.

Extra - Opties - Laden/Opslaan - Algemeen en controleer of Printerinstellingen,....... zit daar ergens een vinkje wat uit of aan moet?

Welk type printer heb je HP ???
 
Laatst bewerkt:
Het probleem is niet opgelost. Ik heb ervoor gekozen om met google documents te gaan werken (ga binnenkort een chromebook aanschaffen) en het printen nu via mijn pc ging probleemloos. Straks zal dat weer even uitvogelen zijn, maar dat zien we dan wel weer
 
Je vindt het niet erg dat 128 GB het max aan opslag is?

Je kunt ook een goede lichte laptop nemen, die is met Linux of Windows veel flexibeler tav installatie keuzes en je kunt net als op een chromebook prima met Google documenten on line werken.
Je kunt vaak ook lichte dure laptops refurbished voor de helft van het geld kopen. Rond de 2 jaar oud, gaan nog jaren mee.

Lees dit antwoord eens.
RAM bij plaatsen is een optie, je kunt hem met Win10 bestellen maar hoeft niet, 90 dagen standaard garantie, je kunt wat garantie bij kopen.



Je kunt bij op die Dell 7440 nl ook Chrome installeren als je niet tevreden bent over Windows of Linux.
https://guide.neverware.com/supported-devices/#DellLatitudeE7440

Als je voor een pure Chromebook kiest... kun je dan als het tegenvalt wel terug naar Windows.... een probleem heb je dan later... de opslag ruimte is bijna altijd daarvoor te klein...

Give it a thought.
 
Ik heb je advies ter harte genomen en ga toch NIET voor een chromebook :thumb:
De keus is vooralsnog gevallen op een laptop van HP (Pavillion 15-cw 1947nd).
Nu nog even wachten tot hij online weer op voorraad is bij Coolblue.

Vraag me alleen nog even af waarom die klomp brak bij manama? :shocked:

Probleem met printen via Openoffice is overigens nog steeds niet opgelost, terwijl ik via
allerlei andere programma's wel kan printen en dat blijf ik toch vreemd vinden :confused:
 
Ik bedoelde met klompje breken, dat ik geen oplossing zie of vind voor het probleem :( printen met open office, terwijl het anders wel gaat. :(

Het enige wat ik me kan bedenken is nog dit.

A) Eerst de printerdriver verwijderen en na opnieuw opstarten de printer driver opnieuw installeren.
B) Het print resultaat naar een PDF brengen en dat laten printen.
C) Ik zou zelf zeggen probeer of LibreOffice werkt.
D) In het algemeen wordt het toch gezien als een windows probleem en niet van OOo. :)
 
Laatst bewerkt:
Inmiddels is het probleem niet meer aan de orde: heb een laptop gekocht en print nu draadloos op een andere (al in bezit zijnde) printer.
Een verstopte printerkop van de andere printer was hoogstwaarschijnlijk de oorzaak :rolleyes:

In ieder geval bedankt voor het meedenken :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Netjes gedaan zo hoor. Thx en wellicht tot een volgende keer :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan