Kan Office 2010 niet updaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pepper

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2003
Berichten
89
Hallo, al enige weken vertraagt mijn PC enorm tot zelfs enige tijd blokkeren omdat er volgens mij 3 updates voor Office 2010 worden uitgevoerd wat telkens mislukt omdat conform melding een andere update bezig is ?
Overige (nieuwe) updates van Windows 10 worden wel correct uitgevoerd.
Ik vermoed dat er een update blijft hangen voor Office 2010, kan deze echter niet zien.
Herstel-optie van Office werkt niet dit proces blijft op het einde ook hangen, overigens werk wel alles correct
Hoe kan ik zien welke update wordt uitgevoerd (die de rest blokkeert) en hoe kan ik dit beëindigen ? ( of is Office verwijderen en opnieuw installeren ?) bedankt

Beveiligingsupdate voor Microsoft Excel 2010 (KB4475574) 32-bits versie - fout 0x80070652
We kunnen bepaalde updates niet installeren omdat er andere updates worden uitgevoerd. Het opnieuw opstarten van uw computer kan helpen en wij blijven proberen de updates te installeren.

Beveiligingsupdate voor Microsoft Office 2010 (KB4464566) 32-bits versie - fout 0x80070652
We kunnen bepaalde updates niet installeren omdat er andere updates worden uitgevoerd. Het opnieuw opstarten van uw computer kan helpen en wij blijven proberen de updates te installeren.

Beveiligingsupdate voor Microsoft Office 2010 (KB4475599) 32-bits versie - fout 0x80070652
We kunnen bepaalde updates niet installeren omdat er andere updates worden uitgevoerd. Het opnieuw opstarten van uw computer kan helpen en wij blijven proberen de updates te installeren.
 
bedankt manamana,
heb bovenstaande geprobeerd zonder resultaat, ik had overigens al eerder BITSDiagnostic.diagcab uitgevoerd en daarna DISM.EXE /online /cleanup-image /restorehealth
( https://answers.microsoft.com/en-us...ndows-81/0d7bc07d-0b14-4d53-b20b-8c92d502ef8c )

De diagcab heeft weliswaar 2 keer iets gerepareerd maar de updates willen niet installeren omdat een andere update wordt uitgevoerd.
Intussen is er nog een outlook-update bijgekomen ook office.
 
Probeer eens een sfc /scannow

Geen idee op het onderstaande klopt en kan helpen
Reset the update: via cmd
Once open, type in the following, pressing Enter after each line:

net stop wuauserv
net stop bits
net stop cryptsvc
Ren %systemroot%\SoftwareDistribution\SoftwareDistribution.bak
Ren %systemroot%\system32\catroot2 catroot2.bak
net start wuauserv
net start bits
net start cryptsvc

pc opnieuw starten
 
Laatst bewerkt:
Ondersteuning?:d:d:d
 
Die KB4475574 waar je het over hebt kan het probleem zijn. Misschien die laatste update verwijderen.

overweeg dan dit: Het is raadzaam om geïnstalleerde updates niet te verwijderen. Als je een update toch moet/wilt verwijderen, kun je dit doen vanuit de updategeschiedenis.
Selecteer de Startknop en selecteer vervolgens Instellingen > Bijwerken en beveiliging > Windows Update > >Geschiedenis van updates weergeven > Updates verwijderen.
Selecteer de update die je wilt verwijderen en selecteer vervolgens Verwijderen, dus die genoemde KB4475574

https://support.microsoft.com/nl-nl/help/4475574/security-update-for-excel-2010-september-10-2019
 
Laatst bewerkt:
Heb ook hard ermee moeten lachen.:d
Ondersteunen = Ondermijnen of Een beetje kapot gaan of kapot maken.
 
Nadat gisteren een Windows update is uitgevoerd (Windows programma voor het verwijderen van schadelijke software op x64 systemen)
Windows Malicious Software Removal Tool, zijn na herstart op miraculeuze wijze alle office updates zonden problemen geïnstalleerd
en is PC sneller en vooral rustiger, en dit na ruim drie maanden ratelen.
Schadelijke sofware ??? Avast, Malwarebites, Aware cleaner, Spyhunter konden niets vinden.
updates.jpg

probleem voorlopig opgelost
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan