Email verzenden vanuit Word (Office 365) vanuit een ander mailaccount

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is zo bedoeld: Mensen moeten natuurlijk wel een outlook account hebben om dit "fenomeen" te ondervinden.
Anders hebben we toch geen discussie.... het spijt me...:eek: dan zou het verhaal nergens over gaan, toch?
Wat brengt je op de gedachte dat dit ooit een "optie" geweest zou zijn? Ik mis daar een punt.

Terug naar de inhoud:
Dus als ze niet beseffen dat ze alleen online zitten.... beseffen ze ook niet dat er geen backup is.. Bij de online versie hoort geen pst bestand, die is er voor de offline Outlook, het programma, waarin je ook een outlook account kunt aanmaken obv het Outlook on line account.
Voor een aantal mensen neemt de verwarring toe... omdat Outlook zowel een account als een programma kan zijn.

Bij mij zelf is er NUL verwarring, maar ik zie het bij anderen wel. Dat is de statement die ik wil maken.

Hier wordt het ook toegelicht en dat je een lokaal programma MOET hebben om van je online Outlook account een backup te maken op je pc.
Je kunt er ook Thunderbird voor gebruiken.
https://askleo.com/back-up-outlook-com-email/
Een ding is zeker... als niks extras doet heb je van je on-line mail geen backup.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan