• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Afbeelding invoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

AC1841949

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2008
Beste Forum leden,

Ik hoop dat er iemand mij kan helpen, ik ben bezig met een excel sheet van de basketbal Champions League.
De tweede ronde begint op blad "Instagram". Ik zoek namelijk een manier om de vlaggetjes met bijhorende ploegnaam
vanop blad "Vlaggen" op blad "Instagram" te krijgen als de ploegnaam wordt ingevuld op blad "Instagram". (zie bijlage)

Alvast bedankt,

Bijlagen

Beste Forum leden,

Ik hoop dat er iemand mij kan helpen, ik ben bezig met een excel sheet van de basketbal Champions League.
De tweede ronde begint op blad "Instagram". Ik zoek namelijk een manier om de vlaggetjes met bijhorende ploegnaam
vanop blad "Vlaggen" op blad "Instagram" te krijgen als de ploegnaam wordt ingevuld op blad "Instagram". (zie bijlage)

Alvast bedankt,

Hallo Huijb,

Sorry als ik iets verkeerd heb gedaan, maar wat met ??

Volgens mij zijn hier zeer veel voorbeelden van te vinden. Het geheim zit in een gedefinieerde naam en deze koppelen aan een plaatje. Wijzig in C9 de ploegnaam en de vlag verandert mee.

Bijlagen

Volgens mij zijn hier zeer veel voorbeelden van te vinden. Het geheim zit in een gedefinieerde naam en deze koppelen aan een plaatje. Wijzig in C9 de ploegnaam en de vlag verandert mee.

Hallo VenA,

Bedankt voor de snelle hulp, cel B9 is ok.
Maar wat met de andere cellen in kolom B?
Wat en waar moet er nog iets aangepast worden?

Hallo VenA,

Bedankt voor de link, reeds verschillende keren uitgeprobeerd maar het lukt mij niet!

Ik vind ook niet hoe ik je mijn aangepaste bijlage kan bezorgen.

Indien mogelijk, kan je mij niet vooruit helpen zodat de vlaggetjes op blad "Instagram" in kolom B te zien zijn.

Alvast bedankt

Het zal mij best lukken maar is een hoop gepruts en dat laat ik graag aan jou over. ;) Hoe het kan is al beschreven dus moet je er zelf maar even wat moeite voor doen om te begrijpen hoe het werkt. Met kreten als 'het lukt mij niet' kan ik niet zoveel.

Het zal mij best lukken maar is een hoop gepruts en dat laat ik graag aan jou over. ;) Hoe het kan is al beschreven dus moet je er zelf maar even wat moeite voor doen om te begrijpen hoe het werkt. Met kreten als 'het lukt mij niet' kan ik niet zoveel.

Hallo VentA,

Thx voor de moeite, gans de namiddag uitgeprobeerd pff... ik zet ze er manueel bij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan