Verticaal zoeken vanuit meerdere posities in vba

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry dat ik niet gelijk reageer, dat komt omdat Helpmij.nl mij niet informeert wanneer iemand reageert. Bovendien wanneer ik in het scherm sta en er iemand reageert, dan krijg ik dat niet te zien, ik moet eerst synchroniseren alvorens ik een nieuw bericht kan lezen.
 
Pas vanaf kolom Q dus?
Code:
Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)
If Not Intersect(Target, Range("[COLOR=#ff0000]Q[/COLOR]13:[COLOR=#ff0000]Q[/COLOR]1500")) Is Nothing Then
 Application.EnableEvents = False
  Set c = Sheets("Persoonlijke instelling").Columns("L").Find([COLOR=#ff0000]cells(target.row,7).value[/COLOR]) 'Saldo zoeken
  If Not c Is Nothing Then Range("AA" & Target.Row).Value = c.Offset(, -1)
 Application.EnableEvents = True
End If
End Sub
 
Sorry dat ik niet gelijk reageer, dat komt omdat Helpmij.nl mij niet informeert wanneer iemand reageert. Bovendien wanneer ik in het scherm sta en er iemand reageert, dan krijg ik dat niet te zien, ik moet eerst synchroniseren alvorens ik een nieuw bericht kan lezen.

e-mail notificaties aanzetten in de opties van je profiel.
Door op F5 te drukken ververs je een pagina op Helpmij.nl.
 
In principe wel, tenzij het een tweede betaling is, deze komt in kolom S. Dat maakt het ook allemaal zo lastig :confused:
 
Code:
Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)
If Not Intersect(Target, [COLOR=#ff0000]Range("S13:S1500,Q13:Q1500")[/COLOR]) Is Nothing Then
 Application.EnableEvents = False
  Set c = Sheets("Persoonlijke instelling").Columns("L").Find(cells(target.row,7).value) 'Saldo zoeken
  If Not c Is Nothing Then Range("AA" & Target.Row).Value = c.Offset(, -1)
 Application.EnableEvents = True
End If
End Sub
 
Ik heb het getest en voor zover ik het nu kan beoordelen werkt het perfect. Ik ga er nog even verder mee stoeien om alle opties te onderzoeken. In ieder geval ben ik hier al heel blij mee en zal eerst mijn instellingen hier aanpassen. Tot zover allen heel erg bedankt..:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan