'Aanhalingstekens' bij naam geadresseerde

Status
Niet open voor verdere reacties.

blmsth

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2013
Berichten
47
Hallo

Tijdens het opzoeken van een bepaalde e-mail in mijn verzonden items, merk ik plots op dat ik sommige personen 2x terugvind in de lijst. Het gaat over 2x hetzelfde e-mail adres, maar de ene keer staat de naam van het contact tussen aanhalingstekens, de andere keer niet. Dit is vervelend bij het zoeken naar een e-mail....
vb. 'jan janssens' en jan janssens.
Kan iemand aangeven hoe je dit kunt uitschakelen/vermijden?
Alvast bedankt
Tom
 
Deze?
If you have only one email account in your profile, you could use the option to not save sent messages. This is in File, Options, Mail, in the "Save messages" section, uncheck the option to Save copies of messages in the Sent folder.
 
Ik heb de checkbox uitgezet. Even afwachten wat het resultaat gaat zijn...
 
Dit was helaas geen oplossing.

Ik heb een schermprint gemaakt van het probleem (zie bijlage)... Misschien dat er nu reactie komt?

Thx
Tom
 

Bijlagen

  • Zelfde contact met en zonder aanhalingstekens.jpg
    Zelfde contact met en zonder aanhalingstekens.jpg
    52,5 KB · Weergaven: 346
8 oktober? Ik vraag me dan af welke urgentie hier speelt? En wat is precies het probleem. Alles is toch zichtbaar en niets dubbel. Kwestie van sorteren op verzonden op. Ik heb duizenden mails en ook de lijst nagekeken en bij mij staan ook 'jansen' en jansen. Nog nooit opgevallen en problemen mee gehad. Soms kenmerkend bij RE maar ook bepaalde afzenders die dan vermoedelijk Aan anders in hun systeem hebben zitten. Ik kan er niet achter komen. Kijk eerst eens zelf hoe de naam in jouw contactpersonen staat.
 
Laatst bewerkt:
Urgent is het niet, maar het is gewoon vervelend als je in je verzonden items een mail wil zoeken van Jan Janssens...je moet dan bij 2 contactpersonen gaan zoeken. Dit is lastig, zeker als dit een contact is waar je veel met mailt...
 
Ja, goed. Het zal vervelend zijn. Citaat: "je moet dan bij 2 contactpersonen gaan zoeken" Helaas begrijp ik dat niet. Want zoals op jouw screenshot te zien is staan beide namen daar en ook verschillende datums (dus niets dubbel). Goed, ik kan je niet verder helpen. Had het opgelost als ik kon.
 
Dat is goed gevonden en lijkt voor de hand te liggen. Nog eens nagekeken en mijn eigen naam stond eerst/in het begin vermoedelijk niet in de lijst met contacten en daar staan dan aanhalingstekens bij. Lijkt mij dan geen toeval.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan