Nieuwe e-mail browser

Status
Niet open voor verdere reacties.

ldries46

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2006
Berichten
446
Op dit moment gebruik ik als e-mail browser op Windows 10 nog steeds Windows Live Mail hoewel dat na 2012 niet meer gesupport wordt. Ik wil graag een nieuwe gratis email browser instaleren die veiliger is, maar ik heb daar een aantal voorwaarden bij en een aantal wensen. Ik heb begrepen dat dit programma niet meer als veilig wordt beschouwd. Het mail programma van Windows 10 kent deze faciliteiten niet.

De voorwaarden:
1. Ik wil zoals in Live mail ongewenste email kunnen weren zowel op basis van het adres als op basis van het domein
2. Ik wil meerdere e-mail adressen binnen dit programma kunnen beheren (kunnen lezen of kunnen schrijven) zonder het programma overnieuw te moeten starten

De wensen:
1. Zo mogelijk de adressen lijst van Windows Live Mail overnemen
2. Zo mogelijk de ongewenste email adressen kunnen overnemen
3. Alle nog bewaarde e-mails overnemen

Eventueel zoek ik een site waar een goede onderlinge vergelijking wordt gemaakt door alle faciliteiten die de programma's hebben naast elkaar te zetten.
 
Ikzelf heb enkele jaren geleden alle e-mail van vanuit Live Mail 2012 overgezet naar Mozilla Thunderbird.

Met de ImportExportTools add-on heb ik alle mail in Mozilla Thunderbird kunnen uitlezen en daar in kunnen importeren.
 
Ik heb Mozilla Thunderbird bekeken maar ik kan er niet achter komen of er mogelijkheden zijn om afzenders als niet gewenst aan te merken en dat vind ik heel belangrijk omdat ik geregeld SPAM krijg en ik gemerkt heb dat ik een redelijke hoeveelheid krijg die nu automatisch in de ongewenste mail komen te staan
 
Kijk hier eens even naar.
 
Heeft je provider ook geen spamfilter?
 
Alles wat jij wilt, kan in thunderbird. Je kunt ook hele sites/providers blokkeren (b.v. controleer Postvak In-> Bericht 'van bevat' @helpmij.nl -> bericht verwijderen van server) komt die helemaal niet meer binnen, maar natuurlijk ook 'standaard' verplaatsingen naar mappen, gewoon verwijderen, als 'ongewenst bericht' markeren, behoren allemaal tot de mogelijkheden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan