• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hulp bij het maken van oefenschema met afbeeldingen en uitleg

Status
Niet open voor verdere reacties.

xl3ruise

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2018
Berichten
5
Hallo,

Ik ben met een project bezig waarbij ik een oefenprogramma maak voor ouderen in het ziekenhuis. Nu wil ik de therapeuten zelf de mogelijkheid geven om aan de hand van het programma oefeningen uit te kiezen en er daarbij voor zorgen dat het juiste plaatje en beschrijving bij de gekozen oefeningen komt.

Nu had ik dit in gedachten met een tabblad in excel met allemaal oefeningen uitgewerkt (naam -> plaatje -> uitleg oefening), en het andere tabblad met het programma zoals je in de bijlage ziet.

Alleen kom ik er zelf niet goed uit met het gebruik van verticaal zoeken, etc. Vandaar dat ik hier vraag om jullie hulp. Is er iemand die mij hiermee kan helpen of die een soort gelijk bestand heeft?

Als er vragen zijn hoor ik die ook graag.

Alvast bedankt,
 

Bijlagen

  • uitleg oefenprogramma.png
    uitleg oefenprogramma.png
    66,8 KB · Weergaven: 57
Ik ben inmiddels al iets verder gekomen alleen loop ik nog tegen 1 probleem aan.

Hoe kan ik het nu voor elkaar krijgen dat de afbeelding van het tabblad: Oefeningen wordt weergeven wanneer ik naar het programma ga en de oefening aanvink?

Iemand die dit kan uitleggen of kan fixen? Wil het dan wel graag weten zodat ik het de volgende keer zelf kan :D
 

Bijlagen

  • Programma.xlsx
    22,6 KB · Weergaven: 30
Hier een oplossing wat een combinatie is tussen de vraag die ik aanhaalde een jou vraag.
 

Bijlagen

  • Programma_2.xlsx
    420,8 KB · Weergaven: 36
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan