Browse geschiedenis Google

Status
Niet open voor verdere reacties.

Egbert12345

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2010
Berichten
463
Beste forummers, hopelijk plaats ik mijn vraag bij het juiste onderdeel van HelpMij. Als dat niet zo is, dan hoor ik dat graag.

Al geruime tijd werk ik met de browser van Google en dat ging goed. Nu moest ik mijn laptop opnieuw installeren en heb dus ook Google weer gedownload.

Het vervelende is dat nu alle bezochte websites bovenaan blijven staan, ik moet ze stuk voor stuk met het kruisje afsluiten (voorheen werd die automatisch verwijderd na sluiten Google).

Ik ben al geruime tijd aan het zoeken naar een oplossing, maar helaas zonder resultaat. Weten jullie hoe ik dat kan oplossen?

Groet Egbert
 
Ik wist niet dat er een webbrowser Google bestond. Zal wel nieuw zijn.

Bedoel je dit.
 
Vergeef mij als ik het onhandig formuleer, maar Google (Chrome) is toch een browser?
 
Sorry. Je hebt gelijk. Ik had beter moeten lezen, immers er staat: "Al geruime tijd werk ik met de browser van Google en dat ging goed. Verder wordt de term Google ('download Google', 'sluiten Google') gebruikt. Dus ik dacht aan een nieuwe browser 'Google' genaamd. Is het opgelost met de link?
 
Bedankt voor alle adviezen. Uiteindelijk heb ik het anders opgelost, want deze browser bleef halsstarrig. Ik Google in zijn geheel verwijderd, inclusief de bestandsmap en opnieuw geïnstalleerd en het lijkt erop dat het nu goed werkt.
 
Nogmaals bedankt voor de adviezen, maar het loste mijn problemen niet op. Door toeval kwam ik er echter achter. De oplossing bleek heel eenvoudig te zijn. Rechts onderaan de taakbalk ("onder het dakje") zag ik bij de opgestarte programma's Google staan. Ik had al eerder aangegeven dat die niet moest worden opgestart, maar was vergeten het vinkje weg te halen bij "op de achtergrond uitvoeren". Vinkje weggehaald en probleem is opgelost.

groet Egbert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan